Hr Hr România, Bacău Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 19 Apr 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Director Comercial – FMCG – Bacau

#job #joburi #locdemunca #jobbacau #directorcomercial
Descrierea postului
Rolul postului: planifică, organizează şi coordonează activitatea de vânzare a tuturor produselor din portofoliul companiei, în scopul realizării obiectivelor agreate şi a indicatorilor de performanţă.

#job #joburi #locdemunca #jobbacau #directorcomercial
Responsabilităţi şi sarcini
Întocmeşte targetele anuale şi lunare de vânzare pentru toate categoriile de produse Afişează tot

– se informează permanent cu privire la evoluţia pieţei produselor pe fiecare categorie, cerinţele

consumatorilor, tendinţele din sectorul de distribuţie a produselor similare; sintetizează şi analizează împreună cu departamentul de marketing aceste informaţii;

– comunică membrilor echipei de vânzări obiectivele anuale şi lunare acţiune;

Planifică, organizează şi coordonează activitatea de vânzare a produselor din portofoliul companiei
– planifică şi organizează zonele de vânzare deservite de către echipa de vânzări din subordine, în funcţie

de potenţialul şi numărul clienţilor, de specificul zonei şi a obiectivelor propuse;

– stabileşte, în funcţie de necesităţile curente, numărul de personal necesar desfăşurării activităţii şi agreează cu managementul societăţii structura organizatorică a departamentului;

– stabileşte responsabilităţile şi sarcinile pentru toate posturile din cadrul departamentului cu consultarea managerilor din subordine;

– analizează, pe baza rapoartelor specifice, evoluţia stocului şi a livrărilor şi emite previziunile de vânzări

pentru fiecare categorie de produse;

– monitorizează zilnic volumul total al livrărilor către clienţi, urmărind gradul de îndeplinire obiectivelor

lunare stabilite; întreprinde măsurile necesare realizării acestor obiective;

– considerând analizele de vânzări şi propunerile făcute de echipa din subordine, stabileşte direcţiile de

acţiune şi obiectivele specifice pentru subordonaţii direcţi;

– stabileşte obiective pentru fiecare canal de distribuţie şi solicită personalului din subordine împărţirea targetului pe fiecare client în funcţie de istoricul de vânzări şi potenţialul zonei, precum si agrearea cu clienţii a obiectivelor lunare;

– avizează reducerile acordate clienţilor IKA, în conformitate cu prevederile contractuale.

Întreţine şi dezvoltă relaţiile de parteneriat cu clienţii actuali şi potenţiali
– vizitează periodic distribuitorii şi clienţii de tip IKA, în scopul identificării nevoilor acestora şi stabileşte

cele mai bune modalităţi de satisfacere a acestor nevoi, astfel încât organizaţia să obţină un nivel maxim de

vânzări şi profitabilitate;

– analizează împreună cu NKAM oportunităţile de listare a produselor la noi clienţi IKA

– monitorizează permanent respectarea înţelegerilor contractuale şi dispune măsuri concrete ori de câte

ori sunt sesizate abateri de la acestea;

– monitorizează prezenţa produselor listate la clienţii IKA, prin intermediul rapoartelor de

monitorizare a prezenţei la raft a produselor şi pe baza informaţiilor primite de la echipa de vânzări;

Propune şi implementează acţiunile de marketing aprobate în scopul promovării şi creşterii vânzărilor de produse
– analizează, împreună cu Directorul de marketing şi Trade Marketing Manager, propunerile privind oportunitatea iniţierii de acţiuni de promovare şi marketing;

– propune spre aprobare programele specifice şi mecanismele de implementare;

– analizează informaţii despre produsele concurente, acţiuni de marketing, promoţii şi propune conducerii

organizaţiei soluţii de creştere a vânzărilor în condiţii de profitabilitate;

– analizează periodic datele cu privire la preturile de vânzare ale produselor versus produsele

concurente pe diferite tipuri de clienţi şi propune conducerii organizaţiei soluţii pentru a menţine mărcile companiei într-un raport preţ – calitate cât mai eficient;

Coordonează direct activităţile de trade marketing în scopul promovării şi creşterii vânzărilor de
produse ambalate

– propune spre aprobare programele specifice şi mecanismele de implementare;

– avizează bugetele acţiunilor de trade marketing şi le supune aprobării conducerii societăţii;

Iniţiază, implementează şi monitorizează activitatea de export a produselor, cu respectarea politicilor comerciale stabilite la nivelul societăţii, în scopul realizării obiectivelor agreate şi a indicatorilor de performanţă.
– identifică împreuna cu Seful biroului de export principalele zone de export şi propune strategia privind dezvoltarea de parteneriate cu firmele din zona respectivă;

– evaluează potenţialii parteneri de afaceri şi avizează ofertele către aceştia;

– negociază condiţiile contractuale standard stabilite prin contractul cadru de vânzare – cumpărare şi eventualele derogări;

– avizează contractele de vânzare – cumpărare;

– urmăreşte derularea contractelor încheiate, a.i. s­ă se asigure continuitatea colaborării şi respectarea înţelegerilor făcute;

– propune şi avizează bugetul de cheltuieli alocat activităţilor de export;

– elaborează şi implementează acţiuni de marketing la nivel internaţional, în scopul creşterii vânzărilor şi fidelizării clienţilor

– monitorizează indicatorii de performanţă stabiliţi pentru acţiunile de marketing implementate;

Monitorizează dinamica pieţei la nivel naţional, pe categoriile de produse ale companiei şi raportează periodic informaţii cu privire la aceasta
– analizează şi transmite managementului informaţiile şi concluziile despre dinamica produselor din

Monitorizează stocurile de produse finite existente în vederea evitării situaţiilor de lipsă a mărfurilor
(out-of-stock) şi de supradimensionare a stocurilor (over-stock)

Raportează periodic informaţii cu privire la indicatorii de performanţă monitorizaţi
Conduce şi motivează echipa din subordine în măsură să crească vânzările şi eficienţa activităţilor desfăşurate
Desfăşoară şi se implică activ în toate acţiunile menite să îmbunătăţească performanţa individuală
şi de echipă.

Cerinţele postului
Studii: superioare;

Alte cursuri de pregătire şi atestare: Tehnici de vânzare; Tehnici de negociere; Management – prezinta un avantaj

Experienţă în domeniu: Vânzări sau comerţ – 10 ani

Experienţă pe un post similar – minim 2 ani

Aptitudini specifice:

Atenţie la detalii
Viteza de reacţie
Abilităţi:

Spirit de ordine şi disciplină
Capacitate de comunicare
Abilitaţi de negociere
Capacitate de lucru în echipă
Gândire analitică
Rezistenta la stres şi efort
Competenţe specifice:

Capacitate de planificare, organizare şi control a activităţii
Capacitate de coordonare şi motivare a angajaţilor din subordine
Capacitatea de a lua decizii
Capacitate de negociere
Capacitatea de a analiza, propune şi implementa soluţii pentru îmbunătăţirea indicatorilor de performanţă
Capacitate de utilizare eficientă a resurselor
Capacitate de a culege, structura şi analiza informaţii
Capacitate de monitorizare şi implementare a acţiunilor de marketing.
Va rugam sa trimiteți CV-ul la adresa de email: corina.diaconu@abchumancapital.ro

Eva Ana Breadin Eva Ana Breadin România, Galați Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 18 Apr 2019
Angajam Izolator

Angajam Izolator

#angajare #locdemunca #job #hiring
Angajam Izolator in cadrul companiei Kaefer Shipbuilding & Contracting. Oferim salariu motivant! Va rugam sa trimiteti CV-ul pe: simona.obreja@kaefer.com.ro sau contactati-ne la: 0728856394

#angajare #locdemunca #job #hiring

Hr Hr România, Olt Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 16 Apr 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Laundry Operative (Hospital)

#healthcare #jobs #recruitment #staffing #healthcarejobs #recruiting #jobsearch #hiring #careers #job #recruitingnow #careeropportunities #nhs
Job title: Laundry Operative (Hospital)
Location: Ashford, Kent
Shifts: agency shifts
Pay rate: £10.35 per hour

Summary of the Role:
To work as part of a team in a busy Laundry production plant handling various items of linen for the Health Care Sector and maintaining very high standards on all aspects of the laundering process.
Knowledge & Skills:
Ability to work under pressure to meet tight deadlines
Be able to communicate with different groups of people Afişează tot

Fluent in written and oral English
Previous laundry experience desirable
For more details contact us at 00447469880908/ / 0044 148 4829 153 or apply with your CV at contact@globaltsuk.com
#healthcare #jobs #recruitment #staffing #healthcarejobs #recruiting #jobsearch #hiring #careers #job #recruitingnow #careeropportunities #nhs

Hr Hr România, Timișoara Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 11 Apr 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Reprezentant vanzari echipamente medicale

#jobsearch #integrahr #sales
Departament: Vanzari

Tipul job-ului: Full Time

Locatie: Timisoara
#jobsearch #integrahr #sales
Despre tine: Afişează tot

Ai bune abilitati de negociere si o placere in relationarea cu clientii, iti planifici eficient activitatea si iti organizezi munca independent. Ai orientare catre client si catre nevoile acestuia, iar scopul tau este sa gasesti cele mai bune solutii pentru a atinge rezultatele propuse. Esti interesat sa activezi si sa-ti dezvolti abilitatile de vanzare in domeniul medical.

Daca te regasesti in descrierea anterioara, s-ar putea sa avem un rol care sa ti se potriveasca!

Cunostinte si calificari necesare:
Studii superioare: Biologie sau Chimie (constituie avantaj);

Cunostinte de vanzare, comunicare si negociere business;

Cunostinte generale de medicina, fizica, chimie, biologie;

Cunostinte generale de marketing;

Operare PC – MS Office;

Limba engleza – nivel conversational;

Permis de conducere categoria B.

Experienta ta de munca:
Experienta pe un post similar (minim 1 an);

Experienta in domeniul medicinei de laborator (constituie avantaj);

Experienta in vanzarea de aparatura medicala (constituie avantaj).

Job-ul tau:
Reprezentarea companiei in zona alocata prin prezentarea, promovarea si vanzarea produselor din portofoliul alocat (reactivi, aparatura medicala);

Mentinerea legaturii directe cu clientii din zona alocata si optimizarea relatiilor cu acestia;

Identificarea potentialilor clienti si dezvoltarea portofoliului de clienti;

Urmarirea proiectelor nationale dezvoltate de firma cu finalizarea lor efectiva la clientii din zona;

Urmarirea fluxului comercial: comenzi, facturi, termene de plata, incasari;

Identificarea nevoilor si asteptarilor potentialilor clienti si ofertarea acestora;

Realizarea planului de vanzari stabilit;

Negocierea si semnarea contractelor;

Elaborarea rapoartelor periodice ;

Zona alocata: Timis, Caras Severin, Arad, Mehedinti, Hunedoara.

Beneficii:
Salariu fix si comision din vanzari;

Bonusuri de performanta;

Asigurare de sanatate Allianz-Tiriac;

Masina de serviciu, telefon, laptop.

Integra HR – Trebuie sa stii ca Integra HR este o altfel de companie de consultanta HR. Suntem aici pentru a gasi omul potrivit la locul potrivit, la momentul potrivit.

Clientul nostru, compania MEDIST este un nume recunoscut pe piata furnizorilor de echipamente medicale din Romania inca din 1994. MEDIST este binecunoscuta deja ca distribuitor pe teritoriul Romaniei al unora dintre cei mai mari producatori de echipamente si reactivi pentru diagnostic medical in vitro.

Astept CV-ul tau la nicolita.mosu@integrahr.ro.

Hr Hr România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 10 Apr 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Office Assistant

#job #joburi #locdemunca #jobbucuresti #officeassistant
Cerințe:
Persoana perseverenta si atenta la detalii;
Capacitate de comunicare asertiva, abilitați de relaționare, seriozitate;
Bune abilitați de organizare si gestiune a timpului;
Persoana plăcută, amabila, atitudine pozitiva;
Persoana implicata/creativa/inovatoare;
Cunoștințe Pachet Office;
Limba engleza – avansat
Sarcini:
#job #joburi #locdemunca #jobbucuresti #officeassistant

Menține relația cu partenerii externi/clienții firmei;
Se ocupa de corespondenta comerciala; Afişează tot

Efectuează calculații si emite devize (se oferă instructaj);
Oferă suport back-Office;
Asigura legătura intre reprezentanții managementului si celelalte departamente din firma;
Efectuează activități de secretariat (preluare/redirecționare apeluri, e-mailuri, înregistrează documente);
Asigura o buna desfășurare a activităților din firma;
Va rugam sa trimiteți CV-ul la adresa de email: recrutare@abchumancapital.ro

Hr Hr România, Sibiu Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 4 Apr 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Consultant tehnic

#job #Sibiu
#job #Sibiu

Salutare prieteni din retea!
Dorim sa recrutam acum o persoana cu experienta in vanzarea de solutii tehnice in domeniul ingineriei si automatizarilor. Vrem un candidat cu experienta tehnica relevanta, capabil sa inteleaga cerintele unui potential client, orientat pe suportul si consultanta acestuia, rolul au fiind acela de a oferii solutii tehnice la solicitarea clientului. Afişează tot

Pozitia este de consultant tehnic comercial, locata in Sibiu, intr-o companie matura, cu prezenta in piata de aproape 20 de ani, aflata intr-o etapa de dezvoltare.

Asteptam CV-urile voastre pe adresa hrecruitrom@yahoo.com iar pentru orice detalii va rugam sa ne solicitati mesaje in privat.
Apreciem orice share in reteaua voastra! Multumim1

Hr Hr România, Cluj Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 26 Mar 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

We are recruiting a responsible Assistant Manager.

#integrahr #jobseaching #assistantmanager
Department: Administrative

Job type: Full Time

Location: Apahida (Proinvest Logistic Park)

Your style: Afişează tot

We are looking for a person with a high attention to detail that finds managing the inhouse organization of a business motivating. You have a positive personality and an ability to be a true ambasador with the company as well as, represent the company to collaborators, investors and the public.You enjoy working with other people and strive to create fruitful collaborations.
#integrahr #jobseaching #assistantmanager
Your knowledge & qualifications:
Good knowledge of the Microsoft Package;

Knowledge of primary accounting;

Experience with PR and Marketing activities (are an advantage);

Advanced English language skills; other language skills (are an advantage);

Driving license – B category. (represent an advantage).

Your work experience:
2-3 years work experience;

Relevant experience on an assistant manager / secretarial / PR / customer relationship position or similar;

Experience with data analysis & reporting and with presentations for the management;

Experience with documents management (preferably);

Experience in a technical environment (preferably).

Your job:
Fulfill daily secretarial tasks;

Receive guests and inform the contact people in the company;

Ensure the protocol during meetings;

Maintain and update the business agenda for the general manager;

Deal with incoming email, faxes and mail, often correspond on behalf of the general manager;

Elaborate the business correspondence necessary for the daily activities;

Facilitate the official company correspondences with public authorities and third-party business partners;

Take, register and distribute the correspondence to the departments involved;

Translate the official documents and correspondence (English to Romanian or Romanian to English) when needed;

Elaborate and verify documents and reports required by the management;

Organize the company documents, including data management;

File and archive the correspondence and messages received from partners, clients and other employees;

Ensure administrative support for all the company’s departments;

Purchase the consumable office requisites and other materials necessary for the office;

Participate at organizing events withing the company;

Ensure the travel logistics for the company management (hotel reservations; transport);

Accompany the official delegates during business visits in Romania or abroad.

Your reward:
Fixed salary;

Meal tickets;

Full discount of travelling expenses.

Integra HR – What you need to know is that Integra HR is a different sort of HR consultancy firm. We are here to find the right person, in the right place, at the right moment.

Our client, the Damon Industrial Europe company, is part of Damon Industry, a global top brand specialized in conveyor rollers manufacturing. Founded in 1997, Damon is the largest and oldest producer of conveyor rollers in China. Since 2016 Damon has also been present in Romania, having the production site in Apahida (Cluj).

For more information, you can access the company’s website here: http://www.damonroller.com/ and get to know their history, products, culture and many more.

Please send me your CV at lisa.lazar@integrahr.ro and I will contact you if you meet the requirements for this position, in order to schedule a first meeting and get to know each other.

By submitting your application for this employment announcement, you agree to be contacted by email, telephone or other means forwarded by one of our representatives in order to provide you with more details about the job, to determine a meeting or a subsequent discussion related to the employment opportunity. For more details on the use of personal data, please read our Privacy Policy.

Hr Hr România, Cluj Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 21 Mar 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Opening For Sr. Java developer In Germany (Permanent/Freelancer).....

#hibernate #springframework #germanspeaking #mongodb #javascript #java #j2ee #jobpostings #opportunity2019 #javaentwickler #frankfurtjobs #berlinjobs #freelancers #permanent #springmvc #databases #formats #frameworks #tools #restfulapi #springboot #cologne #Munich #germanlanguage
Opening For Sr. Java developer In Germany (Permanent/Freelancer).....
(Eligible for Work permit/Blue-card/EU Citizen) Only

Requirements- Java,Hibernate Framework,Spring Framework , Javascript, Microsrvices , MongoDB, Restfull Services
Location- Berlin, Munich, Cologne, Frankfurt.
Language- Fluent German Or English

Apply to Bushra@staktec.de. Please dont forget to mention your preferred location and ask me the job description.
Afişează tot

#hibernate #springframework #germanspeaking #mongodb #javascript #java #j2ee #jobpostings #opportunity2019 #javaentwickler #frankfurtjobs #berlinjobs #freelancers #permanent #springmvc #databases #formats #frameworks #tools #restfulapi #springboot #cologne #Munich #germanlanguage

Marius Maria Marius Maria România, Cluj Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 19 Mar 2019
Job

Job

#job #jobs #frontend #developers #software #workingenvironment #she #sheIT
If you're looking for a job or you know someone who is, PM me or send your CV to apply@she.net.
Here's some major facts about us, so you know who you're dealing with :)
> we're located in Cluj-Napoca, Romania;
> we're small enough to know your middle name, but big enough to offer competitive pay and a whole bunch of benefits, plus a fun and friendly work environment (as described by our colleagues);
> we're fair, transparent and honest -> no exceptions;
> we're flexible and sensitive to your personal issues and preferences.
WE SEE YOU. WE REALLY DO.
#job #jobs #frontend #developers #software # #workingenvironment #she #sheIT

Locuri de munca locale Locuri de munca locale România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 18 Mar 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Ești în căutare de #job?

#job
Ești în căutare de #job?
Cunoști engleză și excel avansat? ????
Avem joburi pentru tine! ????

Trimite CV-ul tău pe adresa: professional.bucharest@gigroup.com

Marius Maria Marius Maria România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 14 Mar 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

HR recruteaza

#Franceza #French #Job #Multinational
#Franceza #French Skills #Job #Multinational companies

Echipa GABTEO HR recruteaza:

1. Procurement Agent with French – nivel limba franceza: B1-B2 (program de lucru full time: 09:00 – 17:30 – zona Preciziei);
2. Call Center Agent with French – nivel limba franceza: B2 (program de lucru full time: 09:00 – 18:00 / 09:30 – 18:30 / 10:00 – 19:00 – zona Eroilor);
3. Data Entry Operator – nivel limba franceza – B1 (program de lucru full time: 09:00 – 17:30 – zona Eroilor);
4. Billing Agent (departament Financiar) – nivel limba franceza – B2 (program de lucru full time, zona Pipera).

Persoanele interesate ne pot scrie la office@gabteo.ro

Locuri de munca locale Locuri de munca locale România, Brașov Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 6 Mar 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Looking for Senior Backend developer in Berlin

#backenddeveloper #rubyonrails #golang #ruby #terraform #aws #awsecs #circleci #ElasticSearch #DynamoDB #lambda #Metabase #Postgres #Berlinjobs #Europe #russians #ukrainian #bulgarian #softwaredevelopers #nodejsdeveloper #rubydevelopers #relocation #seniordeveloper #jobsearch #jobpostings #jobalert #jobopenings
Looking for Senior Backend developer in Berlin with this stack:
Ruby, Golang, Node.js, Tools: Terraform, AWS, AWS ECS, CircleCi, ElasticSearch, DynamoDB, AWS lambda, Metabase .

Apply to Bushra@staktec.de
#backenddeveloper #rubyonrails #golang #ruby #terraform #aws #awsecs #circleci #ElasticSearch #DynamoDB #lambda #Metabase #Postgres #Berlinjobs #Europe #russians #ukrainian #bulgarian #softwaredevelopers #nodejsdeveloper #rubydevelopers #relocation #seniordeveloper #jobsearch #jobpostings #jobalert #jobopenings

Marian Iordachescu Marian Iordachescu România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 5 Mar 2019
Concurenti emisiune tv in direct

Concurenti emisiune tv in direct

#Job #emisiune #fete #b #Bucure #ATEN #contract #detalii #telefon #NU
#Job part time, flexibil, pentru tineri, 3 ore seara orele 18-21.
Apariții in #emisiune TV Reality LIVE pentru #fete si #băieți care locuiesc in #București (chirie, flotant, permanent, studenti, elevi,etc) vârsta 18-45 ani și care vor participa in emisiune in fața camerelor de filmat ca și concurenți ! #ATENȚIE -NU ESTE PUBLIC SPECTATOR !!!
Program de filmare, seara, luni -vineri orele 18-21 plata 100 ron sau 1500-2000 ron/luna cu #contract. Afişează tot

Inscrieri pe adresa de mail agentiecastingbucuresti@gmail.com cu 2 poze (fără ochelari de soare sau sapcă, pălărie etc) numele complet, vârsta, inălțimea, greutatea si numărul de telefon la care vă putem contacta .
Alte #detalii se vor da doar la #telefon (#NU in privat vă rugăm) +40772271893 Marian Iordachescu

CastingBucuresti Agentie CastingBucuresti Agentie România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 5 Mar 2019
Tineri in emisiune tv in direct

Tineri in emisiune tv in direct

#Job #emisiune #fete #b #Bucure #ATEN #contract #detalii #telefon #NU
#Job part time, flexibil, pentru tineri, 3 ore seara orele 18-21.
Apariții in #emisiune TV Reality LIVE pentru #fete si #băieți care locuiesc in #București (chirie, flotant, permanent, studenti, elevi,etc) vârsta 18-45 ani și care vor participa in emisiune in fața camerelor de filmat ca și concurenți ! #ATENȚIE -NU ESTE PUBLIC SPECTATOR !!!
Program de filmare, seara, luni -vineri orele 18-21 plata 100 ron sau 1500-2000 ron/luna cu #contract. Afişează tot

Inscrieri pe adresa de mail agentiecastingbucuresti@gmail.com cu 2 poze (fără ochelari de soare sau sapcă, pălărie etc) numele complet, vârsta, inălțimea, greutatea si numărul de telefon la care vă putem contacta .
Alte #detalii se vor da doar la #telefon (#NU in privat vă rugăm) +40772271893 Marian Iordachescu

Marian Iordachescu Marian Iordachescu România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 5 Mar 2019
concurenti emisiune tv

concurenti emisiune tv

#Job #emisiune #fete #b #Bucure #ATEN #contract #detalii #telefon #NU
#Job part time, flexibil, pentru tineri, 3 ore seara orele 18-21.
Apariții in #emisiune TV Reality LIVE pentru #fete si #băieți care locuiesc in #București (chirie, flotant, permanent, studenti, elevi,etc) vârsta 18-45 ani și care vor participa in emisiune in fața camerelor de filmat ca și concurenți ! #ATENȚIE -NU ESTE PUBLIC SPECTATOR !!!
Program de filmare, seara, luni -vineri orele 18-21 plata 100 ron sau 1500-2000 ron/luna cu #contract. Afişează tot

Inscrieri pe adresa de mail agentiecastingbucuresti@gmail.com cu 2 poze (fără ochelari de soare sau sapcă, pălărie etc) numele complet, vârsta, inălțimea, greutatea si numărul de telefon la care vă putem contacta .
Alte #detalii se vor da doar la #telefon (#NU in privat vă rugăm) +40772271893 Marian Iordachescu

Hr Hr România, Toată ţara Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 1 Mar 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Sunt in cautarea unui Tehnician helpdesk

#job #french #medical #team
#job #french #medical #team

Buna seara,
Sunt in cautarea unui Tehnician helpdesk cu limba franceză pentru compania Cegedim.

Astept cu interes CV-ul sau recomandări la adresa oana.cismaru@mentors.ro .

O seara linistită!

Petre Petre România, Brașov Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 27 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Brasov, Romania. Html/Css, Sass (nu este obligatoriu), Jquery, javascript, front-end.

#employment #jobs #jobsearch #recruitment #hiring #careers #job #work #career #resume #business #hr #jobhunt
Brasov, Romania. Html/Css, Sass (nu este obligatoriu), Jquery, javascript, front-end.

Cautam pentru o firma excelenta din Brasov un front-end developer care sa ajute la implementarea de noi functionalitati, customizari si mentenanta a unui proiect dedicat industriei imobiliare de lux din SUA. Persoana va lucra cu colegi cu multa experienta si va avea de facut multe implementari noi.
Afişează tot

Firma este "people oriented" chiar pe bune, cu multe beneficii, program flexibil si multe oportunitati de invatare nu doar din sarcinile zilnice, ci si din numarul extins de traininguri puse la dispozitie.

Detalii si cv-uri la ananaanghel@gmail.com
#employment #jobs #jobsearch #recruitment #hiring #careers #job #work #career #resume #business #hr #jobhunt

Alfa Work Alfa Work România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 27 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

PROIECTANT MOBILIER

#humanresources #autocad #jobs
International Human Resources recruteaza, pentru o companie ce se afla pe piata din 2008, PROIECTANT MOBILIER.

Candidatul ideal
- Experienta OBLIGATORIE in proiectarea produselor de mobilier;
- Notiuni tehnice despre procesul de fabricatie a mobilierului;
-Cunostiinte avansate in utilizarea calculatorului(MS Office), AUTOCAD ( 2 D /3 D)
- Disponibilitate de a merge la masuratori inclusiv in functie de programul clientilor;
- Abilitati de planificare si organizare a activitatii si timpului; Afişează tot

-Cunostinte tehnice legate de materiale si accesorii
-Abilitati tehnice de calcul suprafete
-Abilitati de comunicare proiecte in productie prin detalierea mobilierului proiectat

Descrierea jobului
- Realizarea diagramelor pentru debitare;
- Realizarea necesarului de materiale pentru aprovizionare;
- Deplasarea pe teren pentru masuratori, la anumite proiecte;
- Oferirea de suport tehnic pentru departamentul de vanzari;
- Implementarea de accesorii moderne in solutiile de amenajare;

Punctul de lucru:- Bucuresti, sect.6;
Program de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00;
Slariul: intre 1000e-1800e /net (se negociaza in functie de experienta);

Persoanele interesate imi pot transmite cv-ul pe adresa de e-mail: alexandra.dinca@ihres.ro #humanresources #autocad #jobs

VPL Healthcare VPL Healthcare România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 25 Feb 2019
Vrei sa lucrezi in Recrutare?

Vrei sa lucrezi in Recrutare?

#JobsConsultantiRecrutareVPL
Hai sa ne cunoastem!
VPL Healthcare caută oameni ca tine!
Vrei să lucrezi în recrutare vino la biroul nostru din Popești - Leordeni să ne cunoaștem! #JobsConsultantiRecrutareVPL

Aplică la job aici: https://bit.ly/2GtR96A

Locuri de munca locale Locuri de munca locale România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 22 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Recrutez Designer interior, Proiectant-arhitect si Agent de vanzari.

#humanresources #agents #design #humanresource #arhitecture #jobs #newjobs #Bucharest #InternationalHumanResources
Buna tuturor,
Prin intermediul firmei INTERNATIONAL HUMAN RESOURCES, recrutez Designer interior, Proiectant-arhitect si Agent de vanzari.
Mai jos o sa gasiti cateva detalii despre companie:
- Punctul de lucru: sector 6- Bucuresti;
- Programul de lucru: Luni - Vineri, 08:00 - 17:00
- Se afla pe piata din Romania din 2008;
- Marime companie: medie (aprox.24 angajati) - in continua crestere;
- Colectivul este tanar si ambitios.

Medii salariale:
- Designer interior: 3000 lei -5000 lei net; Afişează tot

- Proiectant arhitect: 5000 lei - 8000 lei net;
- Agent vanzari: 2500 lei- 3000 lei net + procent din vanzare;

Persoanele interesate imi pot transmite cv-ul pe adresa de e-mail: alexandra.dinca@ihres.ro sau ma pot contacta telefonic pe numarul de telefon 0770274055. #humanresources #agents #design #humanresource #arhitecture #jobs #newjobs #Bucharest #InternationalHumanResources.

VPL Healthcare VPL Healthcare România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 19 Feb 2019
Cautam Kinetoterapeuti pentru Arabia Saudita

Cautam Kinetoterapeuti pentru Arabia Saudita

#JobsKinetoterapeutiVPL #kinetoterapeut
Câștigă un Venit net de 32.400$ pe an! Lucrează în calitate de Kinetoterapeut în Arabia Saudită! Acomodarea este inclusă în contract! Aplică aici: https://bit.ly/2EbNRmM

#JobsKinetoterapeutiVPL #kinetoterapeut

Mariana Trasca Mariana Trasca România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 18 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Responsabil Departament Vama

#vama #transport #comisionariat #birouvamal #sefvamal #locuridemunca #job #coordonare #birouvamal
Buna tuturor! Cautam un Responsabil Departament Vama pentru o companie specializata in servicii de transport. Activitatea se va desfasura in Bucuresti. Va coordona aproximativ 10 birouri vamale. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii. Daca cunoasteti persoane interesate astept CV-ul pe adresa mtrasca@quanta.com
Zi cu spor!
#vama #transport #comisionariat #birouvamal #sefvamal #locuridemunca #job #coordonare #birouvamal

Locuri de munca locale Locuri de munca locale România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 16 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Client din domeniul medical, dorește să își dezvolte echipa

#sharingiscaring #joboffers #newchallenge #jointheteam
Salutare tuturor!

Client din domeniul medical, dorește să își dezvolte echipa și caută o persoană pentru postul de Coordonator Departament Telesales.
Cerințe:
• Studii medii sau superioare;
• Tehnici de management echipe, tehnici de vânzare, tehnici de comunicare telefonică;
• Experiență minim 2 ani în activități similare.

Cei interesați sunt rugați să trimită un CV la alexandru.iosif@point-consulting.ro sau daca știți pe cineva care iși dorește o nouă provocare profesională, nu ezitați să mă contactați!

O zi productivă!

#sharingiscaring #joboffers #newchallenge #jointheteam

Mariana Trasca Mariana Trasca România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 15 Feb 2019
Responsabil Departament Vama

Responsabil Departament Vama

#vama #transport #comisionariat #birouvamal #sefvamal #locuridemunca #job #coordonare #birouvamal
Buna tuturor! Cautam un Responsabil Departament Vama pentru o companie specializata in servicii de transport. Activitatea se va desfasura in Bucuresti. Va coordona aproximativ 10 birouri vamale. Va stau la dispozitie pentru mai multe detalii. Daca cunoasteti persoane interesate astept CV-ul pe adresa mtrasca@quanta.com
Zi cu spor!
#vama #transport #comisionariat #birouvamal #sefvamal #locuridemunca #job #coordonare #birouvamal

Hr Hr România, Sibiu Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 9 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Recrutam in Sibiu inginer mecanic

#job #catia #solidworks #Sibiu
Recrutam in Sibiu inginer mecanic proiectant cunoscator Catia V5 sau Solidworks, experienta in proiectare 3D. Clientul meu este o companie producatoare de prototip in inginerie mecanica,cu experienta in piata ds peste 20 de ani.
Astept CV-uri, intrebari sau recomandari la adresa
hrecruitrom@yahoo.com
#job #catia #solidworks #Sibiu

Hr Hr România, Toată ţara Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 7 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

We have several openings for Scrum Master in Docler Holding

#scrum #agilemethodologies #coaching #agile #luxembourg #streaming #opening #job
Do you have coaching experience and are an expert in Agile methodology?
We have several openings for Scrum Master in Docler Holding for one of our streaming products.

Below you have the JD. Let's have a chat or send your CV to andreea.chirilov@doclerholding.com

#scrum #agilemethodologies #coaching #agile #luxembourg #streaming #opening #job

Locuri de munca locale Locuri de munca locale România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 3 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Căutăm colegi pentru departamentul de call center

#job #aforti #afortifinance
la Aforti Finance căutăm colegi pentru departamentul de call center, vânzări credite B2B prin telefon. Sediul nostru este la 5 minute de mers pe jos de la stația de metrou Aurel Vlaicu, în sectorul 2. Apreciez orice recomandare din partea voastră, dacă știți pe cineva interesat de această poziție, vă rog să dați share la acestă postare. Dacă doriți să aplicați puteți trimite un CV pe email la daniel.balba@afortifinance.ro.

Multumesc

#job #aforti #afortifinance

Locuri de munca locale Locuri de munca locale România, Argeș Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 28 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

One of our client in Paris is looking for a react JS and Javascript Developer

#JobOpportunity #reactjs #developer
#JobOpportunity #reactjs #developer
One of our client in Paris is looking for a react JS and Javascript Developer, with minimum 3 years experience:
- Front-end ReactJS developer
- Javascript / HTML / CSS
- English, French appreciated

This is a 24 months contract (3 months rolling) for freelancers and the positions need to be occupied by middle of february 2019. Thanks in advance aiodice@k2partnering.com +41 22 518 64 74

Hr Hr România, Toată ţara Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 19 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Cautam JUNIOR BUYER

#job #sibiu #procurement #buyer #production
Cautam JUNIOR BUYER pentru o firma de productie din zona SIBIU.
Mai multe detalii la cristina.boerescu@recrutart.ro
#job #sibiu #procurement #buyer #production

Hr Hr România, Toată ţara Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 19 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Cautam in SIBIU, GRAPHIC DESIGNER

#designer #graphicdesigner #adobeps #adobeillustrator #photoshop #job #opportunity #sibiu #e
Cautam in SIBIU, GRAPHIC DESIGNER cu limba engleza pentru o importanta companie internationala de e-commerce. Se lucreaza in Adobe Illustrator / Photoshop.
Mai multe detalii la flaviu.boerescu@recrutart.ro
#designer #graphicdesigner #adobeps #adobeillustrator #photoshop #job #opportunity #sibiu #e-commerce

Hr Hr România, Toată ţara Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 19 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Vrei sa programezi roboti

#job #Sibiu #PLC
#job #Sibiu #PLC
Vrei sa programezi roboti si ai cunostinte de Siemens Simatic S7? Avem un job fain in Sibiu in care poti sa te dezvolti, creezi idei si concepte noi.
Astept CV-ul tau la adresa hrecruitrom@yahoo.com
Succes in ceea ce faci!

Hr Hr România, Toată ţara Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 19 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Sibiu - SPECIALIST ADMINISTRARE PERSONAL

#job
#job
Job in Avrig / Sibiu - SPECIALIST ADMINISTRARE PERSONAL. Minim 2 ani experiență în administrarea de personal și cunostinte in utlizare Revisal.
Transport decontat din alte localitati.
Daca esti interesat, astept CV-ul tau la adresa hrecruitrom@yahoo.com si ulterior revin cu detalii.

Hr Hr România, Toată ţara Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 19 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Technical Customer Support Iasi

#linkedin #branding #sql #jobsatconduent #jobsiniasi #workatconduent #IT #customersupport #technology #technicalsupport #recruiting #careeropportunities
Dear LinkedIn users,

We are looking for a Technical Customer Support
Representative with SQL knowledge in Iasi.

If you are interested, please send your CV at madalina.morar@conduent.com

You can also find more details here: https://lnkd.in/gU-X3sX
#linkedin #branding #sql #jobsatconduent #jobsiniasi #workatconduent #IT
#customersupport #technology #technicalsupport #recruiting #careeropportunities

Hr Hr România, Sibiu Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 18 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Vrei sa programezi roboti si ai cunostinte de Siemens Simatic S7?

#job #Sibiu #PLC
#job #Sibiu #PLC
Vrei sa programezi roboti si ai cunostinte de Siemens Simatic S7? Avem un job fain in Sibiu in care poti sa te dezvolti, creezi idei si concepte noi.
Astept CV-ul tau la adresa hrecruitrom@yahoo.com
Succes in ceea ce faci!

Locuri de munca locale Locuri de munca locale România, Sibiu Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 17 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Recrutez IT Sales Specialist pentru companie din Sibiu.

#job #sales #software #Sibiu
#job hashtag#sales hashtag#software hashtag#Sibiu
Recrutez IT Sales Specialist pentru companie din Sibiu.
Ce cautam?
Persoana cu experienta in vanzarea solutiilor tehnice si produselor software ale companiei minim un an, experienta tehnica in domeniul IT pentru a intelege nevoile tehnice ale clientilor.
Disponibilitatea de deplasare este locala.
Astept cu interes CV-urile voastre pe adresa hrecruitrom@yahoo.com

Locuri de munca locale Locuri de munca locale România, Sibiu Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 17 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Recrutez inginer mecanic proiectant pentru client din Sibiu

#sibiu #job #design #engineer
Recrutez inginer mecanic proiectant pentru client din Sibiu#sibiu hashtag#job hashtag#design hashtag#engineer
Recrutez inginer mecanic proiectant pentru client din Sibiu, cunoscator Catia V5 sau Soliworks, experienta proiectare 3D mecanica.
Clientul meu este o companie romano-germana cu experienta de peste 20 de ani in piata de profil.
Astept cu interes CV-urile voastre la adresa hrecruitrom@yahoo.com si revin cu detalii in cel mai scurt timp posibil.

Hr Hr România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 8 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Sunt in cautarea unui Tehnician Helpdesk cu limba franceza.

#team #lookingforpassionatepeople #french #job
#team hashtag#lookingforpassionatepeople hashtag#french hashtag#job

Sunt in cautarea unui Tehnician Helpdesk cu limba franceza.

Cerinte:
• Foarte bune aptitudini de comunicare in limba franceza – minim nivel B2 (interactiunea cu profesionistii din domeniul sanatatii si nativi francezi);
• Experienta pe o pozitie similara constituie un avantaj);
• Rigurozitate, rapiditate si usurinta in lucrul cu instrumentele informatice (Word, Excel);
• Foarte bune abilitati de ascultare si orientare catre client;
• Cunostintele tehnice constituie un avantaj (sistemele standard cu operare – Windows.);
Astept cu interes CV-ul sau recomandari la adresa: oana.cismaru@mentors.ro.

Petre Petre România, Toată ţara Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 19 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Recrutam Java developer homebased.

#job
Recrutam Java developer homebased.
Vrei un job remote pe termen lung?
Hai in echipa!
Vrem doar sa ai experienta ca java developer, disponibilitate 8 ore/zi, 5 zile/saptamana si prioritate pentru clientul meu. Nu cerem exclusivitate dar cerem confidentialitate si "pe primul loc" in sarcinile tale.
Job-ul este absolut remote dar daca vrei, in Sibiu poti avea si un birou.
Daca te intereseaza si vrei sa faci parte din echipa, trimite-mi te rog un CV sau un portofoliu la adresa hrecruitrom@yahoo.com si o sa avem un interviu cat mai repede. hashtag#job
Succes in proiectele voastre!

Afişează mai multe job-uri