Petre Petre Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 14 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Cautam coleg(a) pentru a ne intregi echipa de Sourcing Assystem Romania (Bucuresti)!

Cautam coleg(a) pentru a ne intregi echipa de Sourcing Assystem Romania (Bucuresti)!

Esti:
- proaspat absolvent(a) sau ai o prima experienta pe un post similar;
- pasionat(a) de technici de sourcing/recrutare pe web;
- cunoscator de limba engleza la un nivel avansat, limba franceza poate reprezenta un avantaj;
- organizat(a) si dornic(a) sa lucrezi in echipa.

Vei fi implicat in:
- analizarea fiselor de post trimise de catre manageri; Show more

- selectarea corecta a CV-urilor gasite pe diverse platforme;
- transmiterea CV-urilor catre manageri;
- difuzarea de anunturi.

Oferim:
- pachet interesant de beneficii;
- echipa simpatica;

Interestat (a) ? Scrie-mi la adresa eaciobotea@assystemtechnologies.com
hashtag#JoinourAmazingTeam

Adecco Resurse Umane SRL Adecco Resurse Umane SRL Romania, Sălaj Share on Facebook Share on Linkedin 14 Dec 2018
Coordonator Productie

Coordonator Productie

Adecco Resurse Umane SRL, este in cautarea unui coordonator de productie pentru clientul sau companie specializata in productia de mobilier pentru birouri si magazine cu sediul in judetul Salaj:

Candidatul ideal:
- minim 3 ani experienta pe o pozitie similara;
- absolvent de studii superioare in domeniul prelucrarii lemnului;
- bune cunostinte de limba engleza,limba italiana reprezinta un atu;
- bune capacitati de organizare si abilitati practice in prelucraea lemnului;

Descrierea jobului Show more

- Este responsabil de programul si fluxul tehnologic, lansarea si urmarirea comenzilor de lucru in scopul realizarii obiectivelor cantitative si calitative stabilite;
- Programarea zilnica a personalului si utilajelor in colaborare cu sefii de formatii de lucru;
- Responsabil de completarea rapoartelor catre management.

Patrascu Mihaela Patrascu Mihaela Romania, Cluj Share on Facebook Share on Linkedin 14 Dec 2018
Technical Support with French

Technical Support with French

Sunt in cautare de persoane care cunosc limba franceza la nivel avansat + engleza mediu spre avansat pentru o pozitie tehnica din cadrul unei companii multinationale din Cluj.

Daca ai inclinatii tehnice si iti doresti un loc de munca full-time trimite CV-ul tau la adresa de email: mihaela.patrascu@salesconsulting.ro pentru mai multe informatii.

Patrascu Mihaela Patrascu Mihaela Romania, Cluj Share on Facebook Share on Linkedin 14 Dec 2018
Customer Support Representative with French

Customer Support Representative with French

Our client is an outsourcing company specialized in customer management services.

Responsibilities:

Respond to all customer enquires within given timescales, efficiently and effectively
Develop and maintain a full technical knowledge of client products and services
Be able to recognize when a problem or query should be transferred to another department or a more senior member of staff
Deal with all correspondence as requested/required Show more

Responsible for logging of all calls accurately and in line with procedure
Responsible for maintaining and updating all administration
Consult product manuals and be able to advise customer of appropriate options / solutions

Requirements:

Fluency in French
Previous experience of or aptitude for Customer Service
Good organizational skills
A working knowledge of MS Word / Excel
Excellent communication skills and the ability to remain calm in all situations
Ability to work on own initiative and under pressure in order to achieve deadlines
Ability to adapt to a continuously changing environment and procedures

Benefits:

In-house continuous professional trainings
Free language improvement programs
Real promotion opportunities
True career development insights
Attractive benefit package
Young, fresh, friendly and multicultural work environment
* All the applications will be introduced in our data base. Only the eligible candidates will be contacted. Thank you for your interest!

Romflag Producator de Steaguri Romflag Producator de Steaguri Romania, Mureș Share on Facebook Share on Linkedin 14 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

DESIGNER GRAFICA

Compania Romflag (Waelkens) - societate producatoare de steaguri prin imprimare serigrafica si print digital, angajeaza:
DESIGNER GRAFICA

Cerinte

- studii superioare de specialitate
- experienta in domeniu constituie avantaj
- limba engleza nivel avansat
- persoana comunicativa

Daca te regasesti in descrierea de mai sus te asteptam in echipa nostra!!!
Trimite un CV pe adresa de email administration@romflag.ro

Cristi Marius Cristi Marius Romania, Ilfov Share on Facebook Share on Linkedin 13 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

contabilitate primara / introducere date

contabilitate contabilitate primara introducere date magazin online
Angajami persoana pentru contabilitate primara/introducere date in incinta Arteca Jilava (in apropiere de Gara Progresul), carte de munca, program 8h.

Angajam persoana pentru contabilitate primara/introducere date. Depozit magazin online.
Depozitul se afla in incinta Arteca Jilava, Sos. Giurgiului nr 33A (In apropiere de Gara Progresul, Dedeman Giurgiului)

Mijloace de transport in comun: Autobuz 425 si 471 de la Gara Progresul catre statia Arteca Jilava.

CERINTE :
Show more

- disponibilitate pentru a invata produsele companiei;
- abilitate pentru a lucra in echipa;
- persoane responsabile, ordonate, dinamice, atente la detalii;
- fara cazier

Program de lucru: Luni - Vineri 10:00-18:00 (8h/zi , flexibil)

BENEFICII:

- salariu de 1800 lei NET
- decont transport (stb, combustibil)
- carte de munca;

Pentru mai multe informatii ne puteti contacta telefonic 0771099230 sau prin e-mail: sdgroupdistribution@gmail.com

awork awork Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 13 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

We are looking for an enthusiast recruiter to join us in Alten Romania,

Hi all. We are looking for an enthusiast recruiter to join us in Alten Romania, in Bucharest. If you are interested, you want to know more information or you would like to recommend someone, please let me know at odette.achim@alten.com. Looking forward to hear from you!

awork awork Romania, Iași Share on Facebook Share on Linkedin 13 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Am o pozitie deschisa de PHP Developer (profil middle) pentru Iasi.


Am o pozitie deschisa de PHP Developer (profil middle) pentru Iasi.

Cine doreste mai multe detalii ma poate contacta direct sau poate sa-mi trimita profilul la : dbalinisteanu@veoworldwide.ro

Petre Petre Romania, Cluj Share on Facebook Share on Linkedin 13 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

PL/SQL development know-how WANTED!

PL/SQL development know-how WANTED!

O persoana pasionata de development in Oracle cu minim 2 ani experienta in programare PL/SQL este exact ceea ce cauta companiile multinationale pentru proiecte in domeniul financiar-bancar.

Daca iti suna interesant, afla mai multe detalii despre companie, rol si proiecte printr-un email la adresa monica.lapadus@salesconsulting.ro

Stefania Beidaut Stefania Beidaut Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 13 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Asistent departamant de achizitii-entry level (Otopeni)

Asistentul va lucra cu managerul departamentului de achizitii, oferind suportul in proiectele derulate de acesta.

Se va ocupa de:

Gestionarea fluxului de documente interne si externe;
Intocmirea de situatii periodice necesare departamentelor din cadrul firmei;
Asigurarea suportului logistic personalului din cadrul companiei;
Beneficii:

Posibilitatea de dezvoltare profesionala si personala
Salariu atractiv
Bonuri de masa
Transport asigurat
Mediu de lucru profesionist
Cerinte:
Show more

Dorinta de invatare
Capacitate de comunicare asertiva, abilitati de relationare, seriozitate
Bune abilitati de operare PC
Persoana organizata, proactiva, atenta la detalii
Nivel limba engleza-mediu
Cunostinte Excel
Va rugam sa trimiteti CV-ul la adresa de email: recrutare@abchumancapital.ro

Andra Vilcu Andra Vilcu Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 13 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Angajez operatori call-center

Angajez operatori call-center

Elena Tararache Elena Tararache Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Angajez Tehnician Scena / Operator Sceno-Tehnica

Angajez Tehnician / Operator Sceno-Tehnica cu contract de munca si salariu atractiv, program flexibil, plus bonusuri.

Cerinte: abilitati tehnice minime in domeniu fara neaparata experienta, doar abilitatea de adaptare si invatare rapida. Se ofera scolarizare si familiarizare cu echipamentele folosite.
Rezistenta la efort fizic si manipulare echipamente (podium de scena, schela, lumini de scena, ecran led, boxe, sistem backline, instrumente muzicale,)
Permis conducere categoria B, posibilitatea de deplasari la evenimente in afara orasului cu cazare aferenta.

Detalii: 0727210895/ tararache.elena@gmail.com

Sorana Liana Andreea Sorana Liana Andreea Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Angajam

Cautăm colega pentru stand baloane heliu și jucării in Promenada Mall.
Salariul cuprins între min 1500 lei și crește în funcție de performanțe și ore suplimentare .
Program flexibil.
Cautăm persoane serioase și implicate.

Alfa Work Alfa Work Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

ASISTENT MARKETING POST-VÂNZARE PENTRU DEPARTAMENTUL MARKETING POST-VÂNZARE DIN MOGOȘOAIA

Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica online, completând formularul nostru.

IPSO face parte dintr-un grup cu valori puternice precum:

satisfacția clientului;
a fi întreprinzător;
integritatea;
respectul persoanelor și angajamentelor;
transparență;
apartenența la grup;
Deoarece motivația voastră este cheia succesului nostru, vă propunem să evoluați într-un mediu exigent, divers și stimulativ. Show more

Dacă simți că valorile noastre sunt și valorile tale, dacă ai o motivație reală pe termen lung, dacă ai o atitudine deschisă spre învățare, dacă poți să dai dovadă de implicare și responsabilitate, dacă vrei să crești împreună cu IPSO, atunci ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!

ASISTENT MARKETING POST-VÂNZARE PENTRU DEPARTAMENTUL MARKETING POST-VÂNZARE DIN MOGOȘOAIA
ASISTENT MARKETING POST-VÂNZARE PENTRU DEPARTAMENTUL MARKETING POST-VÂNZARE DIN MOGOȘOAIA

Urmărirea furnizorilor, gestiunea informațiilor despre piese și acțiuni marketing
Inițierea contactului cu furnizorii pentru gama de produse, prețuri, campanii, tipologie comenzi
Analizarea pieței RO și adaptarea prețurilor
Implementare în Gaia/ERP a promoțiilor și a campaniilor specifice furnizor / sezon
Pregătirea campaniilor și promovarea produselor
Oferirea de suport regiuni pentru relația Departament Piese de Schimb – Furnizor
CERINŢE

Studii superioare în domeniul tehnic / marketing
Cunoștinte MS Office: Excel și Power Point – avansat
Limba engleză nivel mediu, limba germană constituie avantaj
PROFIL CANDIDAT

Profil tehnic cu abilități bune de comunicare
Persoană responsabilă, organizată
Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica on-line, completând formularul nostru.

Alfa Work Alfa Work Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

ASISTENT BAZE DE DATE PENTRU DEPARTAMENTUL MARKETING DIN MOGOŞOAIA

Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica online, completând formularul nostru.

IPSO face parte dintr-un grup cu valori puternice precum:

satisfacția clientului;
a fi întreprinzător;
integritatea;
respectul persoanelor și angajamentelor;
transparență;
apartenența la grup;
Deoarece motivația voastră este cheia succesului nostru, vă propunem să evoluați într-un mediu exigent, divers și stimulativ. Show more

Dacă simți că valorile noastre sunt și valorile tale, dacă ai o motivație reală pe termen lung, dacă ai o atitudine deschisă spre învățare, dacă poți să dai dovadă de implicare și responsabilitate, dacă vrei să crești împreună cu IPSO, atunci ALĂTURĂ-TE ECHIPEI NOASTRE!

ASISTENT BAZE DE DATE PENTRU DEPARTAMENTUL MARKETING DIN MOGOŞOAIA
Introducerea în baza de date a tuturor clienților existenți, dar și potențiali folosind datele puse la dispoziție de către vânzători, responsabilul de vânzări sau alte persoane avizate;
Gestionarea bazelor de date cu clienţi;
Actualizarea constantă a bazei de date cu toate informațiile primite în timp de la persoanele menționate mai sus și urmărirea funcționării în mod corespunzător a acesteia și a centralizării datelor;
Întocmirea de rapoarte pe baza informațiilor din sistemul informatic CRM și furnizarea acestora către departamentele din companie;
Îndeplinește întocmai și la timp atribuțiile, activitățile și sarcinile prevăzute în fișa de post sau încredințate de superiorul ierarhic și/ sau funcțional;
Colaborează cu celelalte departamente și puncte de lucru ale societății;
Păstrează confidențialitatea informațiilor și a documentelor referitoare la activitatea societății, de care ia cunoștință direct și/sau indirect și le utilizează numai în limita activității sale în cadrul societății.
CERINŢE

Absolvent cu studii superioare;
Cunoștinţe de baze de date/ întreţinere baze de date – constituie un avantaj;
Cunoștinţe solide de operare Excel;
Cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu.
PROFIL CANDIDAT

Seriozitate, spirit de inițiativă;
Organizare şi rigurozitate;
Respectarea deadline-urilor.
Dacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica on-line, completând formularul nostru.

Alfa Work Alfa Work Romania, Mureș Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Tehnician service IPSO Agricultura - Târgu Mureș

CERINTE

Studii tehnice de specialitate
Experienta in domeniul diagnozelor electrice/ electronice si in automatizari
Limba engleza la nivel mediu obligatoriu
Cunostinte bune PC- Word, Excel, Outlook
Permis de conducere- categoria B
RESPONSABILITATI

Receptioneaza echipamentele, le pune in functiune si instruieste operatorii care vor lucra cu ele
Efectueaza diagnoza computerizata in vederea stabilirii defectului, utilizand metode specifice Show more

Efectueaza necesarul de piese de schimb utilizand cataloagele de piese ale producatorului
Se deplaseaza la sediul clientului pentru intretinerea echipamentelor
Participa direct la activitati de marketing, targuri, expozitii, demonstratii
ALITATI

Disponibilitate la deplasari
Dorinta si curiozitate de a invata echipamente noi
Inclinatie catre domeniul tehnic, seriozitate, spirit de initiativa
OFERTA (bonusuri, beneficii)

Job stabil
Cadru de lucru dinamic -i profesionist
Posibilitatea form-rii profesionale in concordant- cu nout-tile din domeniuDacă-ți dorești să faci parte din echipa noastră, poți trimite CV-ul la recrutare@ipso.ro sau poți aplica online, completând formularul nostru.

Cristina Cris Cristina Cris Romania, Tulcea Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Executam constructii la rosu si finisaje

Executam constructii case si vile la rosu si cheie,lucrări interioare și exterioare,gresie, faianță, parchet și alte renovări si amenajari.Numar de telefon 0756.681.538.

Hr Hr Romania, Cluj Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Companie de IT din Cluj

Companie de IT din Cluj, firma germana de produs, cauta sa angajeze un Scrum Master. Experienta similara, 2 ani +

Detalii la adresa emilia@hreproject.com

Petre Petre Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

We hire Java Team Leader

Job Brief

Our ideal candidate is passionate about software engineering, using JAVA technologies, and she/he feels comfortable at the intersection of three other roles: developer, leader, and architect (in case of Tech Lead) or manager (in case of Team Lead).
Responsibilities

Guide team development efforts towards successful project delivery
Provide technical leadership to teammates through coaching and mentoring, including performance reviews Show more

Maintain high standards of software quality within the team by establishing good practices and principles, while delivering solutions on time, budget and quality
Identify and encourage areas for growth and improvement within the team
Collaborate with other software developers, business analysts and software architects to plan, design, develop, test and maintain J2EE based applications
Assist in the elaboration and documentation of user's requirements, development of user stories, estimates and work plans
Prepare reports, manuals and other documentation on the status, operation and maintenance of software
Assess opportunities for application and process improvement and prepare documentation of rationale to share with team members and other affected parties
Adhere to high-quality development principles while delivering solutions on-time and on-budget
May require participation in development tasks, including issues fixing and POC development
Active participation in recruitment and candidates validation
Partner with the appropriate engineering and operations teams to facilitate successful deployments
Communicate to people at multiple levels from developers to senior management
Perform code reviews to ensure the implementation is maintainable, supportable, resilient and performing.
email:contact@awork.ro

Petre Petre Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

We hire Java Team Leader

www.awork.ro Send your resume to contact@awork.ro and we will get back to you as soon as possible.

Andreea Nitu Andreea Nitu Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Manipulant marfa depozit Stefanesti

Salut,
Recrutam manipulant marfa depozit Stefanesti
TRANSPORT ASIGURAT DUS - INTORS
Rural - depozit - Primaria Stefanesti- Cosereni-Urziceni-Alexeni-Manasia-Ion Roata-Malu-Cazanesti
Urban - Drumul Taberei -Cora Lujerului-Metrou Crangasi-Ion Mihalache-Metrou Aviatorilor-Arcul de Triumf-DN1-centura Bucuresti-depozit
Program 8h luni – vineri, putem alege impreuna schimbul 1 sau 3
Salariu avantajos!!!
Mai multe detalii la numarul 0732 669 005

CLARA FOOD SRL CLARA FOOD SRL Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Oferte Munca:


Angajam pentru magazinul IDEAL INOX:
Secretara, Consilier Vanzari.

Angajam pentru fabrica din Voluntari,ILFOV:
Sudori argon - 2 locuri dosponibile,
Lacatus mecanic - 2 locuri disponibile,
Necalificati - 3 locuri disponibile.

Pentru mai multe detali la telefon 0720.209.432

awork awork Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Mă adresez în principal tinerilor absolvenți,

Mă adresez în principal tinerilor absolvenți, care își doresc un job într-o companie multinațională. Este vorba despre o poziție back-office, cu un nivel avansat de limbă engleză, pe partea de consultanță fiscală. Poziția nu necesită studii în acest domeniu și se oferă training specializat. Dacă ți-am trezit interesul sau cunoști pe cineva la început de drum, aștept CV ul la adresa: alexandru.cornea@manpower.ro.

Hr Hr Romania, Mureș Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

 Șef formaţie Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş

Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş organizează concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioadă nedeterminată a funcției contractuale vacante, de şef formaţie – Formaţia Pază – Pompieri.
Show more

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcției contractuale sunt:

absolvent de liceu cu diplomă de bacalaureat;
atestat profesional în domeniu sau absolvent de învăţământ militar.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

20 decembrie 2018, ora 15.30: data limită pentru depunerea dosarelor;
07 ianuarie 2019, testarea psihologică (nu constituie probă de concurs);
14 ianuarie 2019, ora 09.00: proba scrisă;
16 ianuarie 2019, ora 09.00: proba interviu.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relaţii suplimentare se pot obține la sediul Spitalului Clinic Judeţean de Urgenţă Târgu Mureş, str. Gh. Marinescu nr. 50, et. 1, cam. 4107 (Biroul Organizare), telefon 0265/212.111, interior 462.

Popa Dani Popa Dani Romania, Iași Share on Facebook Share on Linkedin 12 Dec 2018
PERSONAL PRODUCTIE INDUSTRIALA

PERSONAL PRODUCTIE INDUSTRIALA

Vino in echipa noastra, daca vrei un loc de munca sigur si stabil !
**ASAM SA, producator local cu traditie, angajeaza:
-SUDORI,
-Strungari,
-Lacatusi mecanici,
-Operatori debitare,
-Operatori CNC,
-Polizatori.
*Trimiteti CV-urile la resurseumane@asam.ro.
*Tel. 0743.204.732
*Oferim cazare pentru persoanele din afara Iasului si decontam transportul public, pentru cei care locuiesc in zonele de langa Iasi.
*Oferim conditii bune de lucru, contract de munca pe perioada nedeterminata, bonuri de masa(15 lei/bon), salarii motivante, in functie de experienta de lucru.

Petre Petre Romania, Toată ţara Share on Facebook Share on Linkedin 11 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

TECH/TEAM LEAD JAVA

JAVA
Job Brief

Our ideal candidate is passionate about software engineering, using JAVA technologies, and she/he feels comfortable at the intersection of three other roles: developer, leader, and architect (in case of Tech Lead) or manager (in case of Team Lead).
Organization
Show more

You'll be part of the talented software development team of Coface Technologies, that is an Excellence Software. Development Center opened in Bucharest and located in Globalworth Tower (Aurel Vlaicu). This position reports directly to the Head of Development, and mainly interfaces with other peers, Business Analysts, Project Managers, and Quality Assurance Engineers.
Responsibilities

Guide team development efforts towards successful project delivery
Provide technical leadership to teammates through coaching and mentoring, including performance reviews
Maintain high standards of software quality within the team by establishing good practices and principles, while delivering solutions on time, budget and quality
Identify and encourage areas for growth and improvement within the team
Collaborate with other software developers, business analysts and software architects to plan, design, develop, test and maintain J2EE based applications
Assist in the elaboration and documentation of user's requirements, development of user stories, estimates and work plans
Prepare reports, manuals and other documentation on the status, operation and maintenance of software
Assess opportunities for application and process improvement and prepare documentation of rationale to share with team members and other affected parties
Adhere to high-quality development principles while delivering solutions on-time and on-budget
May require participation in development tasks, including issues fixing and POC development
Active participation in recruitment and candidates validation
Partner with the appropriate engineering and operations teams to facilitate successful deployments
Communicate to people at multiple levels from developers to senior management
Perform code reviews to ensure the implementation is maintainable, supportable, resilient and performing.
Requirements & Competencies

BS/MS degree in Computer Science or related discipline
English (Mandatory)
4+ years of experience as software developer and at least 1 year in a technical leadership position
Functional understanding of operational IT processes
Strong time management and multitasking capability
Proven hands-on experience with JAVA/J2EE
Practice with load and performance benchmarking (e.g. JMeter)
Good understanding of Oracle and PL/SQL
Experience with popular JAVA frameworks (e.g. Spring, Struts)
Know and understand build automation using Maven, Ant, Jenkins
Know-how and practice with unit testing (e.g. JUnit)
Savvy on Windows and Linux development environments
Nice to know: Eclipse, MongoDB, Caliber RM, Dimensions CM, HP ALM, UML.
Skills

Strong oral and written communication, including technical presentation to non technical people
Ability to estimate effort and schedule, including work progress measure
Experience with Design and Enterprise Patterns
Extensive knowledge of data structures and algorithms
Ability to work in a multicultural environment.
Benefits Summary

Vacation, Gift, and Meal Tickets
Personal and Professional Development (Training and Certification)
Gym Subscription and Medical Insurance (children included)
Public Transportation Discount
Monthly Short Friday
Foosball and PS4.
contact@awork.ro

Petre Petre Romania, Toată ţara Share on Facebook Share on Linkedin 11 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Angajam mecanic camioane pentru Belgia

mecanic
Se cere experienta ,permisul de conducere B si limba engleza

Hr Hr Romania, Sibiu Share on Facebook Share on Linkedin 11 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

#job in Sibiu - specialist montaj #electromecanic

Ne ajutam clientul nostru sa recruteze un specialist montaj electromecanic. Cautam in candidat din Sibiu sau zonele limitrofe, cunoscator dezvoltare instalatii electrice si electronice. Clientul nostru produce automatizari industriale prototip si vrea sa primeasca in echipa un astfel de candidat.

Daca esti interesat astept CV-ul tau la adresa hrecruitrom@yahoo.com si revin imediat cu detalii.

Andra Vilcu Andra Vilcu Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 11 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Angajez operator call-center de acasa

Se fac sondaje de opinie, detalii pe facebook

Petre Petre Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 11 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

We are looking for an enthusiast recruiter to join us

Hi all. We are looking for an enthusiast recruiter to join us in Alten Romania, in Bucharest. If you are interested, you want to know more information or you would like to recommend someone, please let me know at odette.achim@alten.com. Looking forward to hear from you!

awork awork Romania, Bihor Share on Facebook Share on Linkedin 11 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

DIRECTOR ECONOMIC

DIRECTOR Oradea
Salutare tuturor! Job in Oradea !
Avem o noua pozitie deschisa in Oradea.
Recrutam
hashtag
#DIRECTOR ECONOMIC pentru o companie din industria automotive, activa in piata de peste 20 de ani. Pentru inceput vrem sa ai experienta manageriala intre 3 si 5 ani, studii superioare de specialitate si sa cunosti legislatia domeniului financiar-contabil.

Daca esti interesat, vrei sa-ti povestim mai multe detalii sau vrei sa ne recomanzi pe cineva, asteptam mesaje in privat via LinkedIn sau la adresa de email hrecruitrom@yahoo.com
Succes in proiectele voastre!

UECHIM UECHIM Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 11 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Agent Telemarketing

Agentul de vanzari construieste relatii de durata atat cu clientii actuali ai companiei noastre cat si cu clientii potentiali.
Acesta are oportunitatea de a contribui la dezvoltarea firmei folosindu-se de calitatile sale absolut necesare: initiativa, spirit de echipa si putere de convingere.

Atributii:
- Promoveaza si vinde produsele fabricate de catre firma noastra
- Promoveaza, intr-un mod profesionist, actiuni de fidelizare a clientilor. Show more

- Identifica si contacteaza noi potentiali clienti
- Mentine constanta legatura cu toti clientii din portofoliu si asigura furnizarea serviciilor negociate la cel mai bun standard

Cerinte
Abilitati de comunicare si prezentare
Abilitati de negociere si putere de convingere
Orientare catre rezultat
Orientare catre client
Abilitati de organizare si gestiune a timpului
Capacitate de asimilare rapida a informatiilor noi
Integritate si incredere
Studii superioare, finalizate sau in curs
Experienta pe un post similar presupune un avantaj, dar nu este obligatorie

Petre Petre Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 10 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Cautam un programator web (mid-level) specializat pe dezvoltare front-end si back-end

Daca sunteti in cautarea unui pozitii cu mai multa independenta si a unui rol mai pregnant in echipa (sau vreti sa recomandati pe cineva aflat in cautare), va rog sa imi scrieti aici sau la gabriela.pistol@forwardsoftware.ro.

Romflag Producator de Steaguri Romflag Producator de Steaguri Romania, Mureș Share on Facebook Share on Linkedin 10 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Angajam Confectione textil

Cerinte :
Studii de specialitate - constituie avantaj,
Experienta in domeniu

Asteptam cu mare interes CV-urile pe adresa de email administration@romflag.ro

Ilinca Andronache Ilinca Andronache Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 10 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Contabil

Companie producatoare de terminale de plata angajeaza contabil

Responsabilitati:
- plati zilnice online (10-30 viramente)
- mentinerea situatie finaciare a firmei (facturi, chitante, extrase de banca)
- urmarire incasari/ cash flow
- urmarire termene de plata
- tinerea evidentei stocurilor de productie (intrari/iesiri) in programul SAGA
Partea de bilant si balanta este externalizata catre o firma de contabilitate, asadar noul contabil va colabora aceasta.

Program: L-V 9-18 (1h pauza de masa)

Locatie: Bulevardul Theodor Pallady nr. 287 (metrou Nicolae Teclu)

Petre Petre Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 10 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

HIDROCONSTRUCTIA SA este in cautare de viitori colegi

Ingineri Agricole
HIDROCONSTRUCTIA SA este in cautare de viitori colegi
Tineri absolventi - Ingineri cu specializare: Constructii Hidrotehnice, Civile industriale si Agricole, Instalatii in Constructii, Inginerie Geotehnica, CFDP
• Absolventi ai facultatilor tehnice de profil
• Studii superioare profil tehnic
• Au capacitate de organizare si de lucru in echipa,
• Capacitate de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitatile,
• Cu abilitati comunicare interpersonala, Show more

• Care au cunostinte limba engleza, nivel mediu/avansat
Pachet salarial:
• Salariu competitiv cu posibilitate de avansare
• Bonuri de masa
Oportunitati de dezvoltare personala si profesionala
• Posibilitate de dezvoltare tehnica intr-o multitudine de procese
• Plan de cariera deschis
• Mediu de lucru dinamic, provocator, interactiv
• Training-uri periodice
CV-urile se vor transmite la adresa de e-mail micu_dacian@hidroconstructia.com

Popa Dani Popa Dani Romania, Iași Share on Facebook Share on Linkedin 10 Dec 2018
STRUNGAR-strung clasic

STRUNGAR-strung clasic

Angajam urgent STRUNGARI pentru strunguri clasice, pentru unitatile de productie din Miroslava si Tatarasi - Str.Aurel Vlaicu 77. Tel. 0743.204.732. Mail: resurseumane@asam.ro
Cautam persoane cu experienta pe strunguri, dispusi sa lucreze in 2 schimburi.
Oferim salarii bune corelate cu experienta de lucru, bonuri de masa si prime de productie.
Decontam transportul pentru persoanele din zonele de langa Iasi.
Oferim cazare pentru persoanele din afara Iasului.

ASAM este producator local de piese si subansamle pentru industria auto, agricola, feroviara.

Glanz Cluj-Napoca Glanz Cluj-Napoca Romania, Prahova Share on Facebook Share on Linkedin 10 Dec 2018
Electrician de intretinere

Electrician de intretinere

Ne extindem ECHIPA la Timken Ploiesti! Cautam un ELECTRICIAN DE INTRETINERE care doreste sa devina o parte a povestii noastre de succes.

Oferim:
Un loc de munca stabil
Pachet salarial atractiv
Tichete de masa
Plata orelor suplimentare

Trimite-ne acum un CV la adresa de email personal@glanz.ro

Pentru informatii suplimentare puteti apela numarul de telefon 0729 399 739

Hr Hr Romania, Toată ţara Share on Facebook Share on Linkedin 9 Dec 2018
We hire an office assistant in France

We hire an office assistant in France

Sage France manager franta
Working in France for the plastic industry market
Long-term prospects
Support from an experimented team
Enter production Data into the it System systems like SAGE
Language skills: English language fluent ,France will be an advantage
Knowledge of office management systems and procedures
Working knowledge of office equipment, like printers and fax machines
Internet research, support for manager
Email : support@awork.ro
Telefon : +40 754 306 499

Alfa Work Alfa Work Romania, Galați Share on Facebook Share on Linkedin 8 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Moașă, îngrijitoare curățenie (8 posturi)

Moașă, îngrijitoare curățenie (8 posturi)
Spitalul Municipal „Anton Cincu“, Tecuci
Angajator: Spitalul Municipal „Anton Cincu“, Tecuci
Tip angajator: Instituții locale
Categoria postului: Funcție contractuală
Județ: Galați (vezi pe hartă)
Tipul postului: Permanent
Nivelul postului: Funcții de execuție
Termen expirare: 31 zile
6 decembrie 2018

Show more

Spitalul Municipal „Anton Cincu“, Tecuci, județul Galați, organizează concurs de recrutare pentru ocuparea, pe perioadă nedeterminată, a funcțiilor contractuale de execuție, vacante, de:

• 2 posturi moaşă – diplomă de licenţă în specialitatea moaşă:
• 6 posturi de îngrijitoare de curăţenie – studii M/G.

Pentru a ocupa un post contractual vacant sau temporar vacant candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificările și completările ulterioare:

a) are cetățenia română, cetățenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor aparținând Spațiului Economic European și domiciliul în România;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are vârsta minimă reglementată de prevederile legale;
d) are capacitate deplină de exercițiu;
e) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
f) îndeplinește condițiile de studii și, după caz, de vechime sau alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra umanității, contra statului ori contra autorității, de serviciu sau în legătură cu serviciul, care împiedică înfăptuirea justiției, de fals ori a unor fapte de corupție sau a unei infracțiuni săvârșite cu intenție, care ar face-o incompatibilă cu exercitarea funcției, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
Concursul se va organiza conform calendarului următor:

08 ianuarie 2019, ora 12.00: data limită pentru depunerea dosarelor;
14 ianuarie 2019, ora 12.00: proba scrisă;
16 ianuarie 2019, ora 12.00: proba interviu/practică.
Conform art. 6 al Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcțiilor contractuale și a criteriilor de promovare în grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, pentru înscrierea la concurs candidații vor prezenta un dosar de concurs care va conține următoarele documente:

cererea de înscriere la concurs adresată conducătorului autorității sau instituției publice organizatoare;
copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, după caz;
copiile documentelor care să ateste nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea în muncă, în meserie și/sau în specialitatea studiilor, în copie;
cazierul judiciar sau o declarație pe propria răspundere că nu are antecedente penale care să-l facă incompatibil cu funcția pentru care candidează;
adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare eliberată cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate;
curriculum vitae.
Adeverința care atestă starea de sănătate conține, în clar, numărul, data, numele emitentului și calitatea acestuia, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății.

În cazul în care candidatul depune o declarație pe proprie răspundere că nu are antecedente penale, în cazul în care este declarat admis la selecția dosarelor, acesta are obligația de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar, cel mai târziu până la data desfășurării primei probe a concursului.

Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii și carnetul de muncă sau, după caz, adeverințele care atestă vechimea vor fi prezentate și în original în vederea verificării conformității copiilor cu acestea.

Detalii privind condiţiile specifice şi bibliografia de concurs sunt disponibile accesând pagina oficială. Relații suplimentare se pot obține la sediul Spitalul Municipal „Anton Cincu“, Tecuci, județul Galați, telefon 0236.812.440, interior 50.

Petre Petre Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 8 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

We have a new project for Juniors interested to develop

Hello Everybody!
We have a new project for Juniors interested to develop their English language skills!
The role is based at one of our partners, in Magurele, but don't worry, we've got your back! There is a shuttle from Unirii Subway station, and from there the office is at maximum 30 minutes (trust us, it is possible to be at the office before others in Bucharest :) )
What you'll do:
• Answer incoming calls and log all customer questions and issues accurately into ticketing system; Show more

• Troubleshoot hardware, software and network related issues;
• Escalate problems to the next level of support when necessary;
• Data extraction and processing.
What you need for this entry level role:
• Proficiency in English language;
• Knowledge of supporting Windows and MS Office products;
• Troubleshooting capability.
We think that this might be a good start for your career, where you'll be able to experience working in a big, fast paced company!
If interested or you know someone who want to accept this challenge, give us a sign at: recrutare@connectionsconsult.ro.

Petre Petre Romania, Cluj Share on Facebook Share on Linkedin 8 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Căutăm un coleg pentru departamentul Achiziții

Căutăm un coleg pentru departamentul Achiziții - piese mecanice.
Cunoști pe cineva cu experiență sau ești chiar tu cel interesat de o nouă oportunitate în acest domeniu? Let me know!

Zi frumoasă!

e-mail: diana.clitan@fsa-technologies.com

awork awork Romania, Dolj Share on Facebook Share on Linkedin 7 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Sunt in cautare activa pentru o pozitie de Recruiter

Buna, tuturor! :)

Sunt in cautare activa pentru o pozitie de Recruiter in cadrul unei prestigioase companii ce activeaza in domeniul audit-payroll-accounting :D

Imi doresc sa stau de vorba cu cat mai multe persoane, care de preferat sa fie obisnuite in a lucra cu proiecte de volum, experienta anterioara in agentii de HR (este de preferabil), persoane cu bune abilitati de relationare, ordonate, serioase, adaptabile.

Dau startul unui proiect frumos si mi-as dori ca voi sa faceti parte din el.

In cazul in care exista persoane interesate, numarul 0758 258 392 va sta la dispozitie de luni pana vineri.

Petre Petre Romania, Toată ţara Share on Facebook Share on Linkedin 7 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Internship software development - Tilburg

NetMatch SRL
-
Cluj-Napoca
Internship software development - Tilburg
NetMatch, gevestigd in Tilburg, is op zoek naar een enthousiaste afstudeerder met een ICT-opleiding richting software engineering die aan de slag wil met deze afstudeeropdracht.
Afstudeeropdracht: Twee factor authenticatie door het inzetten van YubiKey
Wie zijn wij? Show more

NetMatch is een softwarebedrijf dat Travel Technology Solutions levert aan klanten in Europa. Onze focus ligt op de reisindustrie. Klanten van NetMatch zijn grote reisorganisaties zoals Corendon, Zoover en TUI Cruises. Wij helpen hen door het bouwen, onderhouden en uitbreiden van hun web functionaliteiten, backoffice integraties en integratie van oplossingen van derden.

Stage lopen bij NetMatch betekent werken in een dynamische en uitdagende omgeving. Wij zijn gold Microsoft partner en programmeren in C# in het ASP.NET framework. Wij werken graag met de nieuwste tools en technologieën en zorgen voor goede stagebegeleiding. Je komt te werken in een jong team met enthousiaste collega’s en een informele sfeer. We lunchen iedere dag gezamenlijk met alle collega’s en houden van leuke activiteiten zoals tafelvoetbal, bordspel-avonden en sportevenementen. Het kantoor waar je komt te werken is gevestigd in een prachtig monumentaal pand in het centrum van Tilburg en is gemakkelijke toegankelijk met het openbaar vervoer.

Yubikey
Middels een YubiKey authenticatie sleutel kun je eenvoudige en veilige toegang tot applicaties, netwerken en online services regelen. YubiKey is een hardwarematige "two factor authentication" sleutel die eruitziet als een kleine USB stick.

Twee factor authenticatie is een combinatie van iets wat je weet - gebruikersnaam en wachtwoord - en iets wat je hebt - de YubiKey. Iemand die de ene factor onderschept, kan dan nog altijd niet inloggen, omdat men ook de andere factor nodig heeft.

De YubiKey is onder andere te gebruiken als one-time password generator (OTP), static long password en ondersteunt met de juiste software open standaarden als oATH, FIDO U2F, SAML en OpenID. De YubiKey is hierdoor uitstekend te integreren met eigen software en zodoende veiliger te maken.

Opdracht
NetMatch wil de mogelijkheden van YubiKey onderzoeken met als doel de twee factor authenticatie op onze eigen webapplicaties. Op dit moment beveiligen wij onze webapplicaties met gebruikersnaam en wachtwoord (Active Directory of database), maar wij zouden deze graag veiliger maken middels het toevoegen van een hardware component.

De twee factor authenticatie dient opgezet te worden voor medewerkers van NetMatch, maar wij willen dezelfde toepassing uitrollen richting onze klanten. Onze klanten moeten middels de twee factor authenticatie dan onder andere hun Content Management Systeem (CMS) kunnen beheren, toegang tot hun Data Management Platform (DMP) kunnen krijgen, etc.

Behalve de implementatie van een Proof of Concept voor één van onze klantprojecten dient ook onderzocht te worden hoe wij de technische implementatie het best kunnen inrichten. Denk hierbij aan: Welke protocollen kunnen we het beste gebruiken? Moeten wij een eigen authenticatie server inrichten of kunnen we een cloud service gebruiken? Welke hardware hebben we nodig?

De inhoud van de opdracht kan aangepast worden aan de vereisten vanuit jouw opleiding.

Wat vragen we van jou?
Je bent HBO-student en volgt een ICT-opleiding (richting software engineering);
Je bent communicatief vaardig (zowel Nederlands als Engels);
Je bent leergierig en toont inzet;
Je hebt kennis gemaakt met programmeren in C#.
Wat bieden we jou?
Gedurende je stage krijg je een eigen werkplek op ons kantoor in Tilburg. Je krijgt de ruimte om ervaring op te doen en jezelf vakinhoudelijk en persoonlijk te ontwikkelen. Hierbij word je begeleid door ervaren collega’s. Uiteraard word je voor je inzet beloond door middel van een stagevergoeding van € 300,- bruto per maand.
Interesse?
Heb je vragen of ben je geïnteresseerd in deze stageopdracht? Neem dan contact op met Annemoon van Casteren (HR Adviseur) via a.vancasteren@netmatch.nl of +31 (0)13 5811 088

awork awork Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 7 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Bucuresti, malware, security, networking, scripting (Python/php etc)

malware security networking Python php
Bucuresti, malware, security, networking, scripting (Python/php etc), IoT. Cautam pentru unul dintre clientii nostri preferati 2 persoane pasionate de securitate, cu cunostinte legate de securitatea retelelor, scripting (Python/ C/ Shell etc.), experienta in utilizarea de tooluri de securitate, baze de date si Internet Protocols.

Persoanele vor fi implicate in identificarea si automatizarea procesului de identificare a problemelor de securitate.
Show more

Oferta – salarii foarte bune; asigurare medicala privata; tot felul de platforme de invatare, petreceri, pranz gratuit etc., – acces permanent la tehnologii noi, angajatii fiind chiar impinsi de la spate sa invete lucruri noi; timp de studiu si cercetare, libertate de exprimare, incurajare explicita a proactivitatii si recompensarea acesteia (unul dintre produse este generat in urma input-urilor primite de la angajati), echipa de seniori bine pregatiti, management accesibil si flexibil.

Sediu – la 12 minute de mers pe jos de la Metrou Universitate.

Proces de recrutare – interviu telefonic de HR + test (la sediul firmei) + interviu tehnic (la sediul firmei) + oferta.

Detalii si CVuri la ananaanghel@gmail.com

Petre Petre Romania, Toată ţara Share on Facebook Share on Linkedin 7 Dec 2018
Node.js Developer in Frankfurt

Node.js Developer in Frankfurt

Node Developer JavaScript Frankfurt

Node.js Developer ,JavaScript in Frankfurt for a crypto company. 2-5 years node experience. Salary around 50-70k.
Candidates need to be based in the EU
Email : support@awork.ro
Phone : +40 754 306 499
Your Benefits
*top office with sunny terrace in Frankfurt center
flexible working hours
*team events
*coffee, mate and other drinks for free
*free choice of your device and own design of your development environment
Language:
English (Required)

Roxana Dinescu Roxana Dinescu Romania, Iași Share on Facebook Share on Linkedin 6 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

SAP Hybris

Dorim in echipa noastra persoane care sa cunoasca SAP HYBRIS. Salariu motivant! Multimple beneficii!
Se pot trimite cv-uri ah@ascenta.ro.

Andreea Duma Andreea Duma Romania, București Share on Facebook Share on Linkedin 6 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Cautam PHP Developer!!!

Descrierea companiei:

Căutați o companie care inspiră pasiunea, curajul și imaginația, puteți face parte dintr-o echipă ce modelează viitorul comertului

Dacă sunteți interesat să vă alăturati unei companii care are ca scop crearea unui spațiu de comerț virtual ambițios și incluziv atât pentru vânzători, cât și pentru cumpărători, vă puteți alătura ASWAQ - o lansare de comerț electronic de care veți fi întotdeauna mândru.
Show more

Suntem echipa principală de dezvoltare a ASWAQ. Echipa noastră este localizată în București, România, cu membri suplimentari de echipă în Orientul Mijlociu. Lucrăm într-o echipă mică, concentrată, de colaborare, după metodologia Kanban. Membrii echipei noastre colaborează zilnic pentru a crea un produs de succes care să satisfacă nevoile clienților noștri.

Cerinţele postului:

Studii universitare in domeniul Informatica si Calculatoare sau experiență relevantă in acest domeniu ;
Etica profesională puternică - o persoană care se mândrește cu profesionalismul, responsabilitatea și proactivitatea;
Intre 1-3 ani experienta in dezvoltare PHP;
Experiență de lucru la nivel înalt cu tehnologii PHP,MySQL HTML2,CSS3,JavaScript, jQuery;
Experienta de lucru cu mySQL;
Experiența cu integrarea serviciilor web, Apache Thrift, GIT, Jira, Profilers si Debuggers reprezintă un avantaj;
Cunostinte ale altor limbaje de programare reprezinta un avantaj;
Responsabilităţi:

Colaborați îndeaproape cu membrii echipei de bază pentru a dezvolta și implementa serverul de bază și, de asemenea, proiectele noastre secundare;
Învățați și implementați tehnologii noi și interesante pentru a ține pasul noutatile din domeniul IT;
Mențineți codul existent (remediați erorile, refactorizati codul existent in functie de noutatile din domeniul dezvoltarii web);
Participați la întâlnirile din Kanban, code reviews, UI / UX design reviews și alte caracteristici legate de întâlniri.
Alte beneficii:

Masa de pranz asigurata de companie;
Gym subscription;
Asigurări de sănătate private;
Parcare gratuită;
Situat în apropiere de centrul orasului.
Cea mai puternică credință este că oamenii inteligenți condusi de pasiunea pentru ceea ce fac sunt suficienți pentru a realiza lucruri minunate, prin urmare, dacă vă aflați în această situație, vă urăm bun venit în echipă.

Petre Petre Romania, Toată ţara Share on Facebook Share on Linkedin 5 Dec 2018
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Daca esti interesat si vrei sa lucrezi ca freelancer remote,

Java remote
Salutare tuturor,
Ce recrutez acum?!
Developer remote Java & C# pentru un client exceptional ce ofera posibilitatea unor proiecte pe termen lung, 3+ ani. Clientul meu dezvolta servicii in sectorul #energy pe piata din Europa.
Ce cautam la tine? Disponibilitate 8 ore/zi, pentru ca avem proiecte, 5 zile pe saptamana.
Daca esti interesat si vrei sa lucrezi ca freelancer remote, astept CV-ul tau sau un portofoliu la adresa hrecruitrom@yahoo.com si revin cu detalii in cel mai scurt timp posibil.
Succes in toate proiectele voastre

awork awork Romania, Toată ţara Share on Facebook Share on Linkedin 5 Dec 2018
Super Hustler Internship (Feb-May 2019)

Super Hustler Internship (Feb-May 2019)

Internship
ob description
Hello, POTENTIAL SUPER HUSTLER INTERN!

Do you want to help build the world you want to live in? Do you want to contribute to make a positive global impact? Are you extremely passionate about early-stage startups and the startup ecosystem? If you’re nodding your head and answering “YES!” to all these questions, then we might have a great opportunity for YOU!
Show more

The Katapult Accelerator is a first of a kind startup accelerator program based in Oslo, Norway. Our mission is to support and scale tech-startups focused on environmental and societal impact. We do this through a 3-month intensive and hands-on residential accelerator program, with a mission to contribute toward building a more sustainable future.

But we can't do this alone! We are looking for talented, energized and great people to join us as SUPER HUSTLER INTERNS for our next accelerator program which kicks off Feb 2019!

So tell us a bit about yourself, what you have done and what you want to achieve - and of course why you would love to be a Super Hustler Intern for the Katapult Accelerator!

Who would be the “perfect” fit for this internship?

Recent graduates
Current students who are deciding on future career paths & are curious about the startup ecosystem
If you´ve recently moved to Norway and want to network and meet people for potential job opportunities
Those looking for a career change and an ideal launchpad for further growth
What's so great about an internship at KA?

This is not a typical internship. In many ways, this is almost like an internship program built to promote growth for anyone interested to accelerate ahead in their career. Being an intern with us exposes you to a LOT. It has helped many of our previous interns get full-time positions, either with companies from our program or with others within our network.

There's nothing that makes us happier than to see one of our SuperInterns get their dream role! In fact, we have even seen this happen during the 3-month accelerator program that an intern gets a full-time position with one of our companies or someone we know in our epic community!

But let´s not be the only ones telling you about the program! CHECK OUT what our past SuperInterns have said about their time with us HERE

So if you´re keen, continue reading!

Why intern with us?

Get valuable experience and a “behind-the-scenes” look at a fast-paced accelerator
Work closely with 12 startups focused on building successful companies that have a major positive impact in our beautiful world
Connect with investors, experts and mentors from around the world
Have fun meeting interesting, weird, quirky, brilliant, amazing and downright unique people working to make the world a better place
Free lunch every day and beers/wine on Fridays
Flexible work hours - and since this is a voluntary position you are free to plan your own schedule
Office located in the heart of Oslo
Exclusive invites to all our events
Send in your application today if you want to be part of this awesomeness and join an amazing team of impact-focused rockstars! #buildtheworldyouwanttolivein

Send your CV and cover letter to Lavanya (lavanya@katapultaccelerator.com).... this also tells us you´re paying attention to details, so only applications sent to this email address will be considered! ;

Show more jobs