Hr Hr România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 25 Mar 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Inspector HR

#HR #Resurse #Umane #Office #Word
Unul dintre partenerii nostri isi mareste echipa si este in cautarea unui Inspector #HR. Daca va doriti sau stiti pe cineva care isi doreste o noua provocare, puteti trimite candidatura pe alina.nedeloiu@gp-chsh.ro.
Candidatul ideal
• Experiență de minim 2 ani în #Resurse #Umane pe salarizare;
• Cunostințe de operare PC, MS #Office (în special Excel și #Word) la nivel avansat;
• Cunoștințe temeinice de legislația muncii; Afişează tot

• Certificat Inspector Resurse Umane reprezintă o condiție eliminatorie;
• Finalizarea studiilor de licență pe un domeniu economic - contabilitate reprezintă un avantaj;
• Abilități excelente de comunicare, spirit de observație;
• Persoană punctuală, responsabilă, organizată.

Hr Hr România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 13 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Suntem in cautarea unei colege (a unui coleg)

#Bucuresti #Word #Excel #PowerPoint
Suntem in cautarea unei colege (a unui coleg) care sa coordoneze activitatea administrativa si logistica a biroului nostru din #Bucuresti. Ne dorim ca viitoarea colega/viitorul coleg sa indeplineasca urmatoarele conditii:

- Sa fie o persoana cu un nivel ridicat de rigurozitate organizatorica;
- Sa aiba spirit de initiativa si de inovatie;
- Sa aiba abilitati dezvoltate de lucru in echipa, dar si capacitatea de a lucra individual; Afişează tot

- Sa detina cunostinte avansate de Microsoft Office (#Word, #Excel, #PowerPoint);
- Sa cunoasca limba engleza la un nivel avansat (cerinta obligatorie), scris si vorbit;
- Experienta in domeniul# customer care constituie un avantaj;
- Studii medii/superioare.

Responsabilitati principale:

- Dispecerizarea tuturor apelurilor telefonice preluate prin liniile telefonice ale secretariatului;
- Preluarea, inregistrarea si distribuirea corespondentei catre compartimentele implicate.
- Intampinarea si indrumarea vizitatorilor, asigurarea protocolului in cadrul intalnirilor;
- Asigurarea transmiterii documentelor prin posta, fax, e-mail;
- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat.

Oferta financiara urmeaza a fi discutata in cadrul interviului de angajare.
Contact: cristina.balica@mottmac.com

Afişează mai multe job-uri