Economist Trezorerie
- Financiar / Contabil
- București, RO
Economist Trezorerie
- Financiar / Contabil
- București, RO
CERINȚE:
· Absolvent al unei facultăți cu profil economic;
· Cunoașterea limbii engleze: mediu/avansat;
· Cunoștințe avansate de MS Office ( Excel, #Word); SAP constituie un avantaj;
· Experienta profesionala de minimum 2 ani (Experienta intr-un post similar constituie un avantaj);
· Persoana organizata, atenta la detalii, dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul financiar;
· Abilități de organizare, comunicare si planificare;
· Capacitate ridicata de analiza si sinteza;
· Spirit de echipa.
RESPONSABILITĂȚI:
· Verifica si intocmeste necesarul de lichiditati pentru activitatea curenta a companiei;
· Asigura o gestiune corecta si completa a platilor si numerarului si inregistrarea contabila a documentelor financiar contabile, in conformitate cu cerintele legale, respectand normele contabile, legislatia fiscala si legea contabilitatii;
· Asigura evidenta contabila in SAP a operatiunilor derulate prin conturile bancare (curente; incasari de la terminalele POS) si de trezorerie, pune la dispozitie in timp real, situatia soldurilor acestor conturi;
· Verifica perioada de valabilitate a scrisorilor de garantie acordate de companie. Intocmeste si documenteaza formularul necesar prelungirii valabilitatii/emiterii Scrisorii de garantie acordate de companie in baza contractelor existente sau noi semnate;
· Intocmeste, inregistreaza si verifica registrele de casa centrala in lei si valuta;
· Asigura evidenta contractelor de chirie semnate de companie cu tertii/inregistrarea comenzilor in SAP SD in baza contractelor respective;
· Asigura evidenta, plata si contabilizarea tuturor amenzilor din cadrul companiei;
· Participa la activitatile de audit intern/extern, controale autoritati fiscale;
· Intocmeste rapoarte specifice pentru Grup cu informatii solicitate prin proceduri interne specific;
· Asigura arhivarea lunară a documentației gestionate;
· Indeplineste orice alte sarcini si responsabilitati stabilite de catre superiorul ierarhic.
· Absolvent al unei facultăți cu profil economic;
· Cunoașterea limbii engleze: mediu/avansat;
· Cunoștințe avansate de MS Office ( Excel, #Word); SAP constituie un avantaj;
· Experienta profesionala de minimum 2 ani (Experienta intr-un post similar constituie un avantaj);
· Persoana organizata, atenta la detalii, dornica sa-si dezvolte cariera in domeniul financiar;
· Abilități de organizare, comunicare si planificare;
· Capacitate ridicata de analiza si sinteza;
· Spirit de echipa.
RESPONSABILITĂȚI:
· Verifica si intocmeste necesarul de lichiditati pentru activitatea curenta a companiei;
· Asigura o gestiune corecta si completa a platilor si numerarului si inregistrarea contabila a documentelor financiar contabile, in conformitate cu cerintele legale, respectand normele contabile, legislatia fiscala si legea contabilitatii;
· Asigura evidenta contabila in SAP a operatiunilor derulate prin conturile bancare (curente; incasari de la terminalele POS) si de trezorerie, pune la dispozitie in timp real, situatia soldurilor acestor conturi;
· Verifica perioada de valabilitate a scrisorilor de garantie acordate de companie. Intocmeste si documenteaza formularul necesar prelungirii valabilitatii/emiterii Scrisorii de garantie acordate de companie in baza contractelor existente sau noi semnate;
· Intocmeste, inregistreaza si verifica registrele de casa centrala in lei si valuta;
· Asigura evidenta contractelor de chirie semnate de companie cu tertii/inregistrarea comenzilor in SAP SD in baza contractelor respective;
· Asigura evidenta, plata si contabilizarea tuturor amenzilor din cadrul companiei;
· Participa la activitatile de audit intern/extern, controale autoritati fiscale;
· Intocmeste rapoarte specifice pentru Grup cu informatii solicitate prin proceduri interne specific;
· Asigura arhivarea lunară a documentației gestionate;
· Indeplineste orice alte sarcini si responsabilitati stabilite de catre superiorul ierarhic.
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !