Tehnician Service & Suport IT

Tehnician Service & Suport IT

  • IT Hardware
  • Oradea, Bihor, RO

Suntem in cautare de specialiști în asigurarea asistenței tehnice IT clienților noștri, precum și instalarea, configurarea și mentența calculatoarelor, serverelor și a rețelelor de calculatoare.

Tehnician Service & Suport IT are rolul de a asigura suportul si monitorizarea echipamentelor informatice ale clienților nostri, din punct de vedere hardware si software. Reprezinta un singur punct de contact pentru client privind incidente și solicitări legate de infrastructura IT (hardware/software).

DESPRE CG&GC
CG&GC HiTech Solutions este o companie românească de IT, cu o experiență de peste 17 ani pe piața locală. Deținem un portofoliu complet de soluții integrate IT&C – hardware și software – și o gamă largă de servicii: consultanță IT, service autorizat și mentenanță echipamente IT&C, externalizare servicii IT, managed print services, infrastructură comunicații și securitate, audit IT&C și securitatea informației.

Suntem integratorul IT&C numărul 1 pe piața locală de peste 12 ani. Proiectele noastre se desfășoara atât local, în Oradea și județul Bihor, dar și la nivel regional și național.

RESPONSIBILITĂȚI:
asigură suport IT specializat utilizatorilor pentru rezolvarea incidentelor cauzate de software/calculatoare/retea
pregătește documentația și fișele de service aferente activității desfășurate
instalează și configurează echipamente IT (PC, laptop, server, router, switch)
asigură mentenanța echipamentelor IT (PC, laptop, server, router, switch)
menține un nivel înalt de satisfacție a clienților prin clarificarea nevoilor acestuia și se asigură ca acestea sunt îndeplinite.
răspunde la întrebări din aria sa de expertiză privind produse, servicii și detalii tehnice
CERINTE:
cunoștințe diagnosticare și depanare hardware și software
cunoștințe diagnosticare și depanare rețele calculatoare/conexiuni internet
cunoștințe instalare și configurare servere Windows/Linux - Active Directory, File Server, DNS, Routing, HTTP
experiență in utilizarea soft-urilor tip remote desktop
cunoștințe pentru instalarea/configurarea/depanarea softurilor uzuale: Windows, Office, Antivirus, clienti email, etc.
cunoștințe de configurarea și depanarea conturilor de email (POP3/IMAP/M365)
PREZINTĂ AVANTAJ:
Se consideră un avantaj experiența pe posturi similare.
ABILITĂȚI DE COMUNICARE ȘI ORGANIZARE:
Bune abilităti de comunicare verbală și scrisă
Bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor de lucru
Disponibilitate la învățare și schimbare
Ascultare activă
Abilităti analitice și de rezolvare a problemelor
Jucător de echipă
Onestitate și implicare
OFERIM:
Salariu MOTIVANT, în funcție de experiența profesională;
Bonusuri de performanță – acordate pe baza rezultatelor tale;
Laptop si telefon mobil;
Tichete de masă electronice;
Asigurare de accident;
Traininguri specializate efectuate prin partenerii acreditati în acest sens ai CG&GC;
Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei echipe tinere, dar profesioniste;
Cadrul ideal pentru dezvoltarea carierei personale și dobândirea de noi competențe.

Dacă ești interesat(a) trimite-ne CV-ul tău pe hr@cg-hitech.ro, cu indicarea postului pentru care aplici.

2500 RON pe lună

fulltime

Oradea
Bihor, RO

Aptitudini / abilităţi

  • IT Hardware Support

Crează-ţi contul