SPECIALIST RETENTIE VODAFONE
- Telecomunicații
- CLUJ NAPOCA,
Cluj, RO
SPECIALIST RETENTIE VODAFONE
- Telecomunicații
- CLUJ NAPOCA, Cluj, RO
Candidatul ideal:
• Studii superioare
• Minimum 1 an de experienta in domeniul relatiilor cu clientii/retentie;
• Atitudine pozitivă şi orientată către client;
• Abilităţi de gândire analitică, persoană organizată, metodică;
• Abilităţi de comunicare, negociere si prezentare
• Abilitati de operare pe calculator (pachetul MS Office);
• Capacitatea de a lucra intr-un mediu competitiv.
• Limba engleza: nivel mediu
Descrierea jobului:
• Desfasoara activitati de retentie si fidelizare a clientilor persoane fizice
• Apeleaza clientii pentru a le prezenta oferte de loializare
• Se asigura ca datele introduse si modificarile facute in aplicatiile specifice sunt conforme
• Raspunde de indeplinirea in bune conditii si la termen a obiectivelor privind numarul de apeluri efectuate ,precum si de indeplinirea obiectivelor de retentie.
• Este responsabil de gestionarea portofoliului de clienti alocat cu scopul de a-l securiza si valorifica;
• Mentine si dezvolta relatia contractuala dintre Vodafone si clientii de portofoliu;
• Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala
• Munca se desfasoara de la birou
Ce iti oferim:
• Salariu fix net 2400 lei
• Bonusuri din vanzari
• Asigurare medicala
• Program de 8h de L-V
• Zi libera de ziua angajatului
• Team Building si evenimente lunare
• Pregatire si training intens
• Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta;
• Posibilitati de dezvoltare profesionala;
• Mediu de lucru placut.
• Studii superioare
• Minimum 1 an de experienta in domeniul relatiilor cu clientii/retentie;
• Atitudine pozitivă şi orientată către client;
• Abilităţi de gândire analitică, persoană organizată, metodică;
• Abilităţi de comunicare, negociere si prezentare
• Abilitati de operare pe calculator (pachetul MS Office);
• Capacitatea de a lucra intr-un mediu competitiv.
• Limba engleza: nivel mediu
Descrierea jobului:
• Desfasoara activitati de retentie si fidelizare a clientilor persoane fizice
• Apeleaza clientii pentru a le prezenta oferte de loializare
• Se asigura ca datele introduse si modificarile facute in aplicatiile specifice sunt conforme
• Raspunde de indeplinirea in bune conditii si la termen a obiectivelor privind numarul de apeluri efectuate ,precum si de indeplinirea obiectivelor de retentie.
• Este responsabil de gestionarea portofoliului de clienti alocat cu scopul de a-l securiza si valorifica;
• Mentine si dezvolta relatia contractuala dintre Vodafone si clientii de portofoliu;
• Utilizeaza tehnici si strategii de negociere si vanzare, in scopul de a pastra si continua relatia comerciala
• Munca se desfasoara de la birou
Ce iti oferim:
• Salariu fix net 2400 lei
• Bonusuri din vanzari
• Asigurare medicala
• Program de 8h de L-V
• Zi libera de ziua angajatului
• Team Building si evenimente lunare
• Pregatire si training intens
• Posibilitatea de a face parte dintr-o echipa tanara si entuziasta;
• Posibilitati de dezvoltare profesionala;
• Mediu de lucru placut.
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !