Operator Facturare si Logistica
- Administrativ / Logistică
- Oradea,
Bihor, RO
Operator Facturare si Logistica
- Administrativ / Logistică
- Oradea, Bihor, RO
Cautăm un nou coleg/colega în echipa noastra. Responsabilitățile de bază ale noului coleg constă în inregistrarea facturilor de achizitie marfa si servicii, emiterea facturilor catre clientii nostri si a operatiunilor logistice aferente.
DESPRE CG&GC
CG&GC HiTech Solutions este o companie românească de IT, cu o experiență de peste 17 ani pe piața locală. Deținem un portofoliu complet de soluții integrate IT&C – hardware și software – și o gamă largă de servicii: consultanță IT, service autorizat și mentenanță echipamente IT&C, externalizare servicii IT, managed print services, infrastructură comunicații și securitate, audit IT&C și securitatea informației.
Suntem integratorul IT&C numărul 1 pe piața locală de peste 12 ani. Proiectele noastre se desfășoara atât local, în Oradea și județul Bihor, dar și la nivel regional și național.
RESPONSIBILITĂȚI:
Inregistreaza facturile de achizitie marfa/servicii;
Emite facturi catre clientii firmei;
Efectueaza operatiuni logistice – NIR, bonuri de consum, transferuri intre gestiuni etc.
Raspunde de gestiunea de marfa a firmei;
Efectueaza lunar inventarul de marfa;
CERINTE:
Experienta pe un post similar minim 2 ani
Persoana foarte bine organizata
Studii superioare finalizate
Cunostinte de operare intr-un sistem ERP (ex. SAGA, Charisma, B-ORG, SAP, Dynamics, Mentor etc.)
Cunoștințe de operare cu aplicatii Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
Experienta de lucru cu documente tipizate (ordine de deplasare, foi de parcurs, decont de cheltuieli, dispozitii de plata/incasare, chitante etc.)
PREZINTĂ AVANTAJ:
Experienta intr-o companie de profil tehnic IT, Telecom, etc.
Experienta de lucru in SAGA si Charisma
ABILITĂȚI DE COMUNICARE ȘI ORGANIZARE:
Bune abilităti de comunicare verbală și scrisă
Bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor de lucru
Disponibilitate la învățare și schimbare
Ascultare activă
Abilităti analitice și de rezolvare a problemelor
Jucător de echipă
Onestitate și implicare
OFERIM:
Salariu MOTIVANT, în funcție de experiența profesională;
Bonusuri de performanță – acordate pe baza rezultatelor tale;
Laptop si telefon mobil;
Tichete de masă electronice;
Asigurare de accident;
Traininguri specializate efectuate prin partenerii acreditati în acest sens ai CG&GC;
Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei echipe tinere, dar profesioniste;
Cadrul ideal pentru dezvoltarea carierei personale și dobândirea de noi competențe.
Dacă ești interesat(a) trimite-ne CV-ul tău pe hr@cg-hitech.ro, cu indicarea postului pentru care aplici.
DESPRE CG&GC
CG&GC HiTech Solutions este o companie românească de IT, cu o experiență de peste 17 ani pe piața locală. Deținem un portofoliu complet de soluții integrate IT&C – hardware și software – și o gamă largă de servicii: consultanță IT, service autorizat și mentenanță echipamente IT&C, externalizare servicii IT, managed print services, infrastructură comunicații și securitate, audit IT&C și securitatea informației.
Suntem integratorul IT&C numărul 1 pe piața locală de peste 12 ani. Proiectele noastre se desfășoara atât local, în Oradea și județul Bihor, dar și la nivel regional și național.
RESPONSIBILITĂȚI:
Inregistreaza facturile de achizitie marfa/servicii;
Emite facturi catre clientii firmei;
Efectueaza operatiuni logistice – NIR, bonuri de consum, transferuri intre gestiuni etc.
Raspunde de gestiunea de marfa a firmei;
Efectueaza lunar inventarul de marfa;
CERINTE:
Experienta pe un post similar minim 2 ani
Persoana foarte bine organizata
Studii superioare finalizate
Cunostinte de operare intr-un sistem ERP (ex. SAGA, Charisma, B-ORG, SAP, Dynamics, Mentor etc.)
Cunoștințe de operare cu aplicatii Microsoft Office (Word, Excel, Outlook)
Experienta de lucru cu documente tipizate (ordine de deplasare, foi de parcurs, decont de cheltuieli, dispozitii de plata/incasare, chitante etc.)
PREZINTĂ AVANTAJ:
Experienta intr-o companie de profil tehnic IT, Telecom, etc.
Experienta de lucru in SAGA si Charisma
ABILITĂȚI DE COMUNICARE ȘI ORGANIZARE:
Bune abilităti de comunicare verbală și scrisă
Bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor de lucru
Disponibilitate la învățare și schimbare
Ascultare activă
Abilităti analitice și de rezolvare a problemelor
Jucător de echipă
Onestitate și implicare
OFERIM:
Salariu MOTIVANT, în funcție de experiența profesională;
Bonusuri de performanță – acordate pe baza rezultatelor tale;
Laptop si telefon mobil;
Tichete de masă electronice;
Asigurare de accident;
Traininguri specializate efectuate prin partenerii acreditati în acest sens ai CG&GC;
Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei echipe tinere, dar profesioniste;
Cadrul ideal pentru dezvoltarea carierei personale și dobândirea de noi competențe.
Dacă ești interesat(a) trimite-ne CV-ul tău pe hr@cg-hitech.ro, cu indicarea postului pentru care aplici.
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !
publicat de
CG&GC HiTech Solutions SRL
2500 RON pe lună
fulltime
Oradea
Bihor, RO
Aptitudini / abilităţi
- Invoicing