IT Helpdesk Specialist
- Agricultură
- Timiș, RO
IT Helpdesk Specialist
- Agricultură
- Timiș, RO
Prin contribuția tuturor membrilor săi, echipa noastră excelează și susține proiecte de amploare. Suntem în prezent lider de piață în zootehnie și industria alimentară din România.
Responsabilitati:
- Primul contact referitor la solicitările de service și incidente pentru utilizatorii de echipamente IT;
- Raportează problemele către level 2 suport, face inclusiv recomandări pentru eficientizarea serviciilor oferite și a proceselor existente iar daca este nevoie catre furnizori externi;
- Instalarea, configurarea si depanarea hardware si software;
- Gestionarea utilizatorilor la nivel de aplicatii, file share, Office 365 si Active Directory
- Inregistreaza si prioritizeaza task-urile in sistemul de ticketing in functie de complexitate si impact, primite prin sistemul de ticketing, telefon sau e-mail;
Cerinte:
-Studii medii / superioare de specialitate;
-Experienta pe o pozitie similara cel putin 1 an;
-Cunoștințe solide de utilizare, instalare și soluționare probleme pe Windows 10;
-Cunoștințe solide de utilizare și configurare Microsoft Office - Word, Excel si Outlook în special;
-Cunostinte de baza a protocoalelor de retea TCP/IP, DHCP, DNS, VPN, NAT.
-Cunostinte minime de Active Directory
-Bune cunostinte de limba engleza,
-Abilitati de comunicare si spirit de echipa.
► Alătură-te unei mari echipe internaționale!
► Oferim stabilitate și numeroase posibilități de dezvoltare a carierei.
► Suntem o companie în continuă creștere și dezvoltare.
Responsabilitati:
- Primul contact referitor la solicitările de service și incidente pentru utilizatorii de echipamente IT;
- Raportează problemele către level 2 suport, face inclusiv recomandări pentru eficientizarea serviciilor oferite și a proceselor existente iar daca este nevoie catre furnizori externi;
- Instalarea, configurarea si depanarea hardware si software;
- Gestionarea utilizatorilor la nivel de aplicatii, file share, Office 365 si Active Directory
- Inregistreaza si prioritizeaza task-urile in sistemul de ticketing in functie de complexitate si impact, primite prin sistemul de ticketing, telefon sau e-mail;
Cerinte:
-Studii medii / superioare de specialitate;
-Experienta pe o pozitie similara cel putin 1 an;
-Cunoștințe solide de utilizare, instalare și soluționare probleme pe Windows 10;
-Cunoștințe solide de utilizare și configurare Microsoft Office - Word, Excel si Outlook în special;
-Cunostinte de baza a protocoalelor de retea TCP/IP, DHCP, DNS, VPN, NAT.
-Cunostinte minime de Active Directory
-Bune cunostinte de limba engleza,
-Abilitati de comunicare si spirit de echipa.
► Alătură-te unei mari echipe internaționale!
► Oferim stabilitate și numeroase posibilități de dezvoltare a carierei.
► Suntem o companie în continuă creștere și dezvoltare.
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !