IT Helpdesk Specialist

IT Helpdesk Specialist

  • Agricultură
  • Timișoara, RO

Prin contribuția tuturor membrilor săi, echipa noastră excelează și susține proiecte de amploare. Suntem în prezent lider de piață în zootehnie și industria alimentară din România.

Responsabilitati:

- Primul contact referitor la solicitările de service și incidente pentru utilizatorii de echipamente IT;

- Raportează problemele către level 2 suport, face inclusiv recomandări pentru eficientizarea serviciilor oferite și a proceselor existente iar daca este nevoie catre furnizori externi;

- Instalarea, configurarea si depanarea hardware si software;

- Gestionarea utilizatorilor la nivel de aplicatii, file share, Office 365 si Active Directory

- Inregistreaza si prioritizeaza task-urile in sistemul de ticketing in functie de complexitate si impact, primite prin sistemul de ticketing, telefon sau e-mail;
Cerinte:

-Studii medii / superioare de specialitate;

-Experienta pe o pozitie similara cel putin 1 an;

-Cunoștințe solide de utilizare, instalare și soluționare probleme pe Windows 10;

-Cunoștințe solide de utilizare și configurare Microsoft Office - Word, Excel si Outlook în special;

-Cunostinte de baza a protocoalelor de retea TCP/IP, DHCP, DNS, VPN, NAT.

-Cunostinte minime de Active Directory

-Bune cunostinte de limba engleza,

-Abilitati de comunicare si spirit de echipa.

► Alătură-te unei mari echipe internaționale!

► Oferim stabilitate și numeroase posibilități de dezvoltare a carierei.

► Suntem o companie în continuă creștere și dezvoltare.
Participă la discuţie
Guest
fulltime

Timișoara, RO

Aptitudini / abilităţi

Crează-ţi contul