Hr Hr România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 10 Apr 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Office Assistant

#job #joburi #locdemunca #jobbucuresti #officeassistant
Cerințe:
Persoana perseverenta si atenta la detalii;
Capacitate de comunicare asertiva, abilitați de relaționare, seriozitate;
Bune abilitați de organizare si gestiune a timpului;
Persoana plăcută, amabila, atitudine pozitiva;
Persoana implicata/creativa/inovatoare;
Cunoștințe Pachet Office;
Limba engleza – avansat
Sarcini:
#job #joburi #locdemunca #jobbucuresti #officeassistant

Menține relația cu partenerii externi/clienții firmei;
Se ocupa de corespondenta comerciala; Afişează tot

Efectuează calculații si emite devize (se oferă instructaj);
Oferă suport back-Office;
Asigura legătura intre reprezentanții managementului si celelalte departamente din firma;
Efectuează activități de secretariat (preluare/redirecționare apeluri, e-mailuri, înregistrează documente);
Asigura o buna desfășurare a activităților din firma;
Va rugam sa trimiteți CV-ul la adresa de email: recrutare@abchumancapital.ro

Hr Hr România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 25 Mar 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Inspector HR

#HR #Resurse #Umane #Office #Word
Unul dintre partenerii nostri isi mareste echipa si este in cautarea unui Inspector #HR. Daca va doriti sau stiti pe cineva care isi doreste o noua provocare, puteti trimite candidatura pe alina.nedeloiu@gp-chsh.ro.
Candidatul ideal
• Experiență de minim 2 ani în #Resurse #Umane pe salarizare;
• Cunostințe de operare PC, MS #Office (în special Excel și #Word) la nivel avansat;
• Cunoștințe temeinice de legislația muncii; Afişează tot

• Certificat Inspector Resurse Umane reprezintă o condiție eliminatorie;
• Finalizarea studiilor de licență pe un domeniu economic - contabilitate reprezintă un avantaj;
• Abilități excelente de comunicare, spirit de observație;
• Persoană punctuală, responsabilă, organizată.

Hr Hr România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 4 Feb 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

In prezent, sunt in cautarea unui nou coleg care sa se alature Diviziei Financiare

#Bancii #BNR #Microsoft #Office #bucuresti

In prezent, sunt in cautarea unui nou coleg care sa se alature Diviziei Financiare a #Bancii Romanesti.
Asadar, ne cautam un Coordonator pentru Departamentul MIS, Bugetare si Control. Afişează tot

Printre pricipalele responsabilitati, noul nostru coleg se va ocupa de pregatirea si coordonarea rapoartelor si analizelor periodice cu privire la pozitia financiara şi rentabilitatea băncii. Va trebui sa coordoneze activitatea de control a costurilor si sa asigure suport in procesul de bugetare si prognozare prin furnizarea de date financiare.
In ceea ce priveste cerintele pozitii, sunt mandatorii: experienta in domeniul bancar de min 3 ani sau audit /consultanta (in domeniul bancar), experienta in coordonarea unei echipe (min 6 luni), limba engleza (scris si vorbit - nivel avansat), cunostinte specializate de IFRS, reglementari prudentiale #BNR, contabilitate financiara, contabilitate de gestiune, bugetare, abilitati analitice respectiv cunostinte solide #Microsoft #Office (Excel, Word, Power Point) si baze de date.#bucuresti

Daca sunteti in cautarea unei noi provocari profesionale, astept cu interes aplicatia dva pe adresa de e-mail: ioana.bugus@brom.ro.
2 aprecieri 2 aprecieri ale anunţului publicat de Ioana Bugus

Hr Hr România, Mureș Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 30 Jan 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Health and safety

#Office #Manager
cv on locuridemuncatgmures@yahoo.com

Monitor and bring up to date the general documentation required by the law for the company
Making sure the company is compliant with the H&S legislation.  
Fire extinguisher and first aid kits  maintenance and organization
H&S  committee organization  meetings with the Employee Representatives
Ensuring that documents are stored safely and logically to make them readily accessible for any requirements Afişează tot

Plan and organize  Introductory training for new starters
Periodical training- provide H&S training for employees every 3 months and ensure that all booklets are signed in a timely manner by each employee
Plan and organize medical check-ups for new starters
Organize periodical medical check-ups for all employees – once a year
Organize the annual testing from H&S perspective
Travel to Cluj for H&S training purposes – once every 3 months
Other ad hoc duties as requested from the #Office #Manager

Afişează mai multe job-uri