Contabil
- Administrativ / Logistică
- București, RO

Contabil
- Administrativ / Logistică
- București, RO
Responsabilități:
Efectuarea operațiunilor de închidere contabilă lunară/trimestrială/anuală.
Monitorizarea registrului de casă, deconturilor, bancă, furnizori, clienți și note contabile diverse.
Gestionarea evidenței înregistrărilor e-factura și SAF-T.
Verificarea documentelor introduse în programul de contabilitate (Senior ERP).
Reconcilierea soldurilor și realizarea punctajelor cu furnizorii.
Reprezentarea companiei în relația cu autoritățile fiscale.
Implicarea în toate aspectele de contabilitate și fiscalitate ale companiei.
Întocmirea bilanțurilor, situațiilor de profit-pierdere, bugetelor și prognozelor financiare.
Verificarea activității colegilor care efectuează operațiuni de contabilitate primară.
Efectuarea auditurilor, calcularea taxelor și implicarea în inventarierea mărfurilor și păstrarea stocurilor corecte.
Notă: Salarizarea este externalizată și nu face parte din fișa postului.
Cerinte:
Cunoștințe solide de legislație și sistem organizatoric financiar-contabil.
Experiență cu programe de contabilitate (Senior ERP este un avantaj).
Cunoștințe bune de utilizare a Pachetului Microsoft Office.
Capacitate de analiză, sinteză, organizare și conducere.
Gândire logică, prioritizare a sarcinilor în funcție de termenele limită și importanța acestora.
Persoană corectă, serioasă, obiectivă și atentă la detalii pentru a asigura corectitudinea informațiilor înregistrate și transmise.
Efectuarea operațiunilor de închidere contabilă lunară/trimestrială/anuală.
Monitorizarea registrului de casă, deconturilor, bancă, furnizori, clienți și note contabile diverse.
Gestionarea evidenței înregistrărilor e-factura și SAF-T.
Verificarea documentelor introduse în programul de contabilitate (Senior ERP).
Reconcilierea soldurilor și realizarea punctajelor cu furnizorii.
Reprezentarea companiei în relația cu autoritățile fiscale.
Implicarea în toate aspectele de contabilitate și fiscalitate ale companiei.
Întocmirea bilanțurilor, situațiilor de profit-pierdere, bugetelor și prognozelor financiare.
Verificarea activității colegilor care efectuează operațiuni de contabilitate primară.
Efectuarea auditurilor, calcularea taxelor și implicarea în inventarierea mărfurilor și păstrarea stocurilor corecte.
Notă: Salarizarea este externalizată și nu face parte din fișa postului.
Cerinte:
Cunoștințe solide de legislație și sistem organizatoric financiar-contabil.
Experiență cu programe de contabilitate (Senior ERP este un avantaj).
Cunoștințe bune de utilizare a Pachetului Microsoft Office.
Capacitate de analiză, sinteză, organizare și conducere.
Gândire logică, prioritizare a sarcinilor în funcție de termenele limită și importanța acestora.
Persoană corectă, serioasă, obiectivă și atentă la detalii pentru a asigura corectitudinea informațiilor înregistrate și transmise.
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !