Consultant Vanzari Educatie & Administratie Publica

Consultant Vanzari Educatie & Administratie Publica

  • Vânzări
  • Oradea, Bihor, RO

Ne dezvoltăm echipa de vânzări !

Dacă …

Îți plac vânzările?
Îți place să activezi în domeniul tehnologiei?
Deții bune abilități de negociere și persuasiune?
Deții abilități excelente de comunicare și de lucru în echipă?
Ai experiență în vânzări IT?
Ai permis de conducere categoria B?
ai putea deveni colegul sau colega noastra!

DESPRE CG&GC
CG&GC HiTech Solutions este o companie românească de IT, cu o experiență de peste 17 ani pe piața locală. Deținem un portofoliu complet de soluții integrate IT&C – hardware și software – și o gamă largă de servicii: consultanță IT, service autorizat și mentenanță echipamente IT&C, externalizare servicii IT, managed print services, infrastructură comunicații și securitate, audit IT&C și securitatea informației.

Suntem integratorul IT&C numărul 1 pe piața locală de peste 12 ani. Proiectele noastre se desfășoara atât local, în Oradea și județul Bihor, dar și la nivel regional și național.

RESPONSIBILITĂȚI:
Dezvoltarea portofoliului de clienți pe verticalele alocate
Identificarea și contactarea potențialilor clienți – educatie si administratie publica – în vederea promovării și comercializării produselor și serviciilor oferite de către CG&GC HiTech Solutions
Deplasarea la sediul clienților pentru discuții și prezentări, întocmirea și prezentarea de oferte
Negocierea și încheierea contractelor
Monitorizarea derulării contractelor
Atingerea targetului lunar de vânzări și a obiectivelor individuale stabilite de manager
Întocmirea de raportări periodice privind activitatea desfășurată
Promovarea unei imagini pozitive si corecte a companiei în relația cu clienții
CERINTE:
experienta in vanzari directe minim 2 ani de preferat in unul din urmatoarele domenii: IT, telecomunicatii, automatizari;
cunostinte IT hardware & software;
aspect business;
agresivitate specifica domeniul de vanzari – perseverenta;
persoana activa;
bune abilitati de comunicare si relationare, atent la nevoile clientului;
orientare catre rezultat;
permis de conducere categoria B.
studii superioare finalizate;
cunostinte limba engleza;
PREZINTĂ AVANTAJ:
Se consideră un avantaj experiența pe posturi similare in IT, telecomunicatii sau automatizari.
ABILITĂȚI DE COMUNICARE ȘI ORGANIZARE:
Bune abilităti de comunicare verbală și scrisă
Bune abilitati de organizare si prioritizare a sarcinilor de lucru
Disponibilitate la învățare și schimbare
Ascultare activă
Abilităti analitice și de rezolvare a problemelor
Jucător de echipă
Onestitate și implicare
OFERIM:
Salariu MOTIVANT, în funcție de experiența profesională;
Bonusuri de performanță – acordate pe baza rezultatelor tale;
Laptop si telefon mobil;
Tichete de masă electronice;
Asigurare de accident;
Traininguri specializate efectuate prin partenerii acreditati în acest sens ai CG&GC;
Mediu de lucru dinamic, în cadrul unei echipe tinere, dar profesioniste;
Cadrul ideal pentru dezvoltarea carierei personale și dobândirea de noi competențe.
Dacă ești interesat(a) trimite-ne CV-ul tău pe hr@cg-hitech.ro, cu indicarea postului pentru care aplici.
Participă la discuţie
Guest

3000 RON pe lună

fulltime

Oradea
Bihor, RO

Aptitudini / abilităţi

  • Sales

Crează-ţi contul