Asistent manager import-export
- Producție
- Bacău,
Bacău, RO
Asistent manager import-export
- Producție
- Bacău, Bacău, RO
Candidatul ideal:
Studii superioare (domeniul economic reprezinta avantaj);
Cunostinte limba engleza nivel avansat;
Experienta anterioara in import de produse;
Excelente abilitati de comunicare, organizare;
Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate in relationarea cu ceilalti;
Gandire analitica, rapiditate in rezolvarea problemelor;
Cunoştinţe operare PC, MS Office (Excel, Word);
Capacitatea de solutionare a problemelor in conditii de stres;
Dorinta de invatare si perfectionare continua.
Descrierea jobului:
Relationeaza cu furnizorii externi , in vederea bunei desfasurari a activitatilor de Import – Export;
Raspunde de efectuarea raportarilor lunare ce trebuie trimise catre Directorul General;
Pregateste toate documentele necesare diverselor intalniri interne sau externe : selectie produse noi, comparatii, fise de produs, date logistice, fise de furnizor, formulare promo;
Relationeaza permanent cu departamentele: operational, logistica, financiar, magazine si depozit, in vederea solutionarii problemelor zilnice.
Asteptam cv-ul pe adresa de mail:secretariatecim@gmail.com sau ramona.ecim@gmail.com
Vor fi contactati doar candidatii care au trimis cv, nu raspundem la mesaje private.
Studii superioare (domeniul economic reprezinta avantaj);
Cunostinte limba engleza nivel avansat;
Experienta anterioara in import de produse;
Excelente abilitati de comunicare, organizare;
Orientare catre rezultat, atitudine proactiva, flexibilitate in relationarea cu ceilalti;
Gandire analitica, rapiditate in rezolvarea problemelor;
Cunoştinţe operare PC, MS Office (Excel, Word);
Capacitatea de solutionare a problemelor in conditii de stres;
Dorinta de invatare si perfectionare continua.
Descrierea jobului:
Relationeaza cu furnizorii externi , in vederea bunei desfasurari a activitatilor de Import – Export;
Raspunde de efectuarea raportarilor lunare ce trebuie trimise catre Directorul General;
Pregateste toate documentele necesare diverselor intalniri interne sau externe : selectie produse noi, comparatii, fise de produs, date logistice, fise de furnizor, formulare promo;
Relationeaza permanent cu departamentele: operational, logistica, financiar, magazine si depozit, in vederea solutionarii problemelor zilnice.
Asteptam cv-ul pe adresa de mail:secretariatecim@gmail.com sau ramona.ecim@gmail.com
Vor fi contactati doar candidatii care au trimis cv, nu raspundem la mesaje private.
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !