Asistent Gestionar Vanzari Poligon de Tragere
- Vânzări
- Cluj Napoca,
Cluj, RO
Asistent Gestionar Vanzari Poligon de Tragere
- Vânzări
- Cluj Napoca, Cluj, RO
Cerinte 🔍
✔️persoana vesela, organizata, autodidacta, creativa si atenta la detalii
✔️are capacitatea de a gestiona situatii si a prioritiza task-urile in functie de importanta lor
✔️cunoaste pachetul Microsoft Office
✔️detine notiuni de contabilitate primara
✔️are dorinta de dezvoltare zilnica
✔️detine cunostinte minime de social media
✔️engleza la nivel conversational
Descrierea jobului 🔍
✔️Receptionarea marfurilor conform facturilor/ avizelor primite
✔️Stabilirea intalnirilor si transformarea acestora in achizitii
✔️Operarea documentelor in programul de gestiune Smart Bill
✔️Detine o atitudine de vanzari proactiva in scopul de a crea cea mai buna experienta pt client
✔️Marcarea cu preturi si coduri de identificare a produselor din magazin
✔️Verificarea periodica a stocurilor din magazin
✔️Crearea ofertelor si prezentarea ofertelor deja existente catre potentialii clienti
✔️Content Writing - administrarea conturilor de social media (postari, reels-uri, story-uri, etc)
✔️Administrarea catalogului de produse pe site-uri de tip Marketplace
✔️Propunerea, organizarea si promovarea concursurilor si a promotiilor necesare pentru promovarea poligonului;
✔️Verificarea si intretinerea informatiilor de pe website – program de lucru: WORDPRESS
✔️Gestionarea si monitorizarea programarilor efectuate de catre clienti prin intermediul colaboratorilor – Extasy, Experimenteaza.ro, Seven Card etc
Ce iti oferim?
💸 Salariu fix net 3500 lei
💳 Tichete de masa
🗓️ Program de 8h de L-V – 10:00 – 18:00
☕️ Cafea all you can drink
⭐️ Weekendurile si sarbatorile legale libere
📝 Pregatiri si traininguri intense
🦸🏼♀️🦸🏼 Echipa faina si ambitioasa
Asteptam CV-ul tau la adresa de mail “recrutare@taddathr.ro” sau ne poti contacta telefonic la numarul 0739000077
✔️persoana vesela, organizata, autodidacta, creativa si atenta la detalii
✔️are capacitatea de a gestiona situatii si a prioritiza task-urile in functie de importanta lor
✔️cunoaste pachetul Microsoft Office
✔️detine notiuni de contabilitate primara
✔️are dorinta de dezvoltare zilnica
✔️detine cunostinte minime de social media
✔️engleza la nivel conversational
Descrierea jobului 🔍
✔️Receptionarea marfurilor conform facturilor/ avizelor primite
✔️Stabilirea intalnirilor si transformarea acestora in achizitii
✔️Operarea documentelor in programul de gestiune Smart Bill
✔️Detine o atitudine de vanzari proactiva in scopul de a crea cea mai buna experienta pt client
✔️Marcarea cu preturi si coduri de identificare a produselor din magazin
✔️Verificarea periodica a stocurilor din magazin
✔️Crearea ofertelor si prezentarea ofertelor deja existente catre potentialii clienti
✔️Content Writing - administrarea conturilor de social media (postari, reels-uri, story-uri, etc)
✔️Administrarea catalogului de produse pe site-uri de tip Marketplace
✔️Propunerea, organizarea si promovarea concursurilor si a promotiilor necesare pentru promovarea poligonului;
✔️Verificarea si intretinerea informatiilor de pe website – program de lucru: WORDPRESS
✔️Gestionarea si monitorizarea programarilor efectuate de catre clienti prin intermediul colaboratorilor – Extasy, Experimenteaza.ro, Seven Card etc
Ce iti oferim?
💸 Salariu fix net 3500 lei
💳 Tichete de masa
🗓️ Program de 8h de L-V – 10:00 – 18:00
☕️ Cafea all you can drink
⭐️ Weekendurile si sarbatorile legale libere
📝 Pregatiri si traininguri intense
🦸🏼♀️🦸🏼 Echipa faina si ambitioasa
Asteptam CV-ul tau la adresa de mail “recrutare@taddathr.ro” sau ne poti contacta telefonic la numarul 0739000077
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !