Secretariat

Secretariat

  • Cluj-Napoca, Cluj, RO

Candidatul ideal

Companie cu renume pe piata din Romania in domeniul vanzari servicii, angajeaza Secretara .
Te potrivesti cerintelor postului pentru ca :
- ai studii superioare in curs sau finalizate;
- cunosti limba engleza la nivel conversational
- ai competente de operare calculator (pachetul Office, Internet, baza de date);
- esti o persoana responsabila, proactiva, dedicata si orientata spre rezultat
- ai abilitati foarte bune de organizare, planificare, prioritizare
- comunicarea este unul din punctele tale forte, iti place munca in echipa si interactiunea cu oamenii.

Descrierea jobului

- pregatirea activa a ofertelor pentru potentialii clienti si procesarea documentelor relevante pentru desfasurarea activitatilor din cadrul firmei;
- comunicarea deschisa atat cu clientii-pentru identificarea si satisfacerea nevoilor acestora, cat si cu celelalte departamente ale companiei;
- desfasurarea activitatilor birocratice (redactare, scanare, arhivare de documente);
- participarea la initierea si mentinerea relatiilor cu clientii pe termen lung
- activitati de promovare a ofertelor in mediul online
- pastrarea relatiei cu clientii si colaboratorii telefonic, prin e-mail si fata in fata;

Beneficii:
- castiguri motivante, progresive
- mediu de lucru placut, echipa tanara, dinamica
- contexte de dezvoltare personala si profesionala
Participă la discuţie
Guest
fulltime

Cluj-Napoca
Cluj, RO

Aptitudini / abilităţi

Crează-ţi contul