Secretara sector 3

Secretara sector 3

  • Administrativ / Logistică
  • București, RO

M&Co HR Services recrutează pentru o companie multinațională : Secretara . (sector 3)

Candidatul ideal:
• Experienţă de minim 1 an pe o poziţie similară;
• Cunoştinţe de secretariat şi contabilitate de gestiune;
• Abilităţi în utilizarea pachetului de programe Microsoft Office (Excel, Word, etc).

Ofertă:
• Mediu de lucru plăcut;
• Pachet financiar motivant corelat cu aptitudinile și experiența;

• Program de lucru de luni – vineri;
• Tichete de masă 15 ron/zi;
• Tichete de vacanță 250 ron ;

Vă informăm că datele dumneavoastră vor fi prelucrate de către M&Co HR Services în scopul recrutării de personal, având ca scop angajarea candidaților care să corespundă abilităților profesionale stabilite. Termenul de păstrare al acestora este de 30 de ți să vă retrageți consimțământul prin transmiterea unui e-mail la adresa companiei oricând. Vă menționăm, că doar candidații selectați vor fi contactați. Mulțumim pentru înțelegere
Participă la discuţie
Guest
Locuri de muncă, rapid și ușor
publicat de  M&Co Hr Services

600 EURO pe lună

fulltime

București, RO

Aptitudini / abilităţi

  • Account Administration
  • Company Secretarial Work

Crează-ţi contul