Operator și consultant vânzări magazin online
- Internet / e-Commerce
- Miercurea Ciuc,
Harghita, RO
Operator și consultant vânzări magazin online
- Internet / e-Commerce
- Miercurea Ciuc, Harghita, RO
Daca esti o persoana eficienta, organizata, responsabila si dornica sa invete lucruri noi, atunci aplica!
Constituie un AVANTAJ:
- Foarte bune cunostinte si experienta in operare PC.
- Abilitati excelente de comunicare.
- Un coleg cu atitudine proactiva, orientare spre rezolvarea problemelor, capacitate de a relationa cu usurinta, orientare catre client si usurinta in luare deciziilor.
Cerinte:
- cunostiinte in domeniul online
- studii medii
- experienta minima in e-commerce, vanzari online, call center;
- cunostinte bune de utilizare a MS Office (Word si Excel);
- persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii;
- cunostinte de baza privind retelele sociale (Facebook, Instagram);
- abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp;
- alte cunostinte de baza privind mediul online;
Descrierea postului:
- Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online;
- Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite;
- Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online;
- Comunicarea cu clientii magazinului;
- Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata;
- Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;
- Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;
- Alte sarcini legate de vanzarile online.
Beneficii :
- salariu motivant, 8 ore/zi, de luni pana vineri.
- echipa tanara, mediu de lucru placut
- oportunitate de dezvoltare profesionala.
Astept CV-ul tau la adresa de mail: lazlo@remart.ro
Constituie un AVANTAJ:
- Foarte bune cunostinte si experienta in operare PC.
- Abilitati excelente de comunicare.
- Un coleg cu atitudine proactiva, orientare spre rezolvarea problemelor, capacitate de a relationa cu usurinta, orientare catre client si usurinta in luare deciziilor.
Cerinte:
- cunostiinte in domeniul online
- studii medii
- experienta minima in e-commerce, vanzari online, call center;
- cunostinte bune de utilizare a MS Office (Word si Excel);
- persoana dinamica, organizata, responsabila, atenta la detalii;
- cunostinte de baza privind retelele sociale (Facebook, Instagram);
- abilitati de invatare rapida si de gestionare a mai multor sarcini in acelasi timp;
- alte cunostinte de baza privind mediul online;
Descrierea postului:
- Administrarea si confirmarea comenzilor plasate in cadrul magazinului online;
- Pregatirea coletelor pentru expeditie si emiterea facturilor in baza comenzilor primite;
- Administrarea produselor si stocurilor din magazinul online;
- Comunicarea cu clientii magazinului;
- Oferirea de consultanta de specialitate pentru toata gama de produse comercializata;
- Furnizarea de informatii catre clienti cu privire la disponibilitatea in stoc a produselor, conditii si modalitati de transport, informatii privind serviciile si produsele din portofoliul firmei;
- Mentinerea unui comportament si a unei atitudini profesionale si orientate spre client;
- Alte sarcini legate de vanzarile online.
Beneficii :
- salariu motivant, 8 ore/zi, de luni pana vineri.
- echipa tanara, mediu de lucru placut
- oportunitate de dezvoltare profesionala.
Astept CV-ul tau la adresa de mail: lazlo@remart.ro
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !