Contabil
- Administrativ / Logistică
- Bucuresti,
București, RO

Contabil
- Administrativ / Logistică
- Bucuresti, București, RO
Candidatul ideal:
Absolvent de studii superioare în domeniul economic;
Experienta in folosirea unui sistem ERP
Responsabilitate, corectitudine si seriozitate
Cunoștințe operare PC (MS Office);
Experiența profesională în domeniu, minim 3 ani; .
Rigurozitate, rapiditate si acuratete in executie, atentie la detalii.
Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu
Descrierea Job-ului:
Respecta toate reglementările contabile-financiare
Efectueaza operatiunile de inchidere contabilitate lunara / trimestriala / anual
Intocmeste bilanţuri, situaţii de profit-pierdere
Efectueaza audituri si calculeaza taxe
Vei pregăti și întocmi declarațiile de TVA, de impozit pe profit și alte declarații în funcție de necesități;
Sa fie la curent cu prevederile juridice, mai ales cu cele din domeniul fiscal, contabil si financiar
Intocmire state de plata
Intocmirea si inregistrarea statelor de salarii;
Alte atributii specifice postului sau solicitate de regulamentele interne ale societatii;
Asigura suportul necesar cu ocazia auditului financiar anual, auditului intern precum si al altor controale sau solicitari legale.
Absolvent de studii superioare în domeniul economic;
Experienta in folosirea unui sistem ERP
Responsabilitate, corectitudine si seriozitate
Cunoștințe operare PC (MS Office);
Experiența profesională în domeniu, minim 3 ani; .
Rigurozitate, rapiditate si acuratete in executie, atentie la detalii.
Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu
Descrierea Job-ului:
Respecta toate reglementările contabile-financiare
Efectueaza operatiunile de inchidere contabilitate lunara / trimestriala / anual
Intocmeste bilanţuri, situaţii de profit-pierdere
Efectueaza audituri si calculeaza taxe
Vei pregăti și întocmi declarațiile de TVA, de impozit pe profit și alte declarații în funcție de necesități;
Sa fie la curent cu prevederile juridice, mai ales cu cele din domeniul fiscal, contabil si financiar
Intocmire state de plata
Intocmirea si inregistrarea statelor de salarii;
Alte atributii specifice postului sau solicitate de regulamentele interne ale societatii;
Asigura suportul necesar cu ocazia auditului financiar anual, auditului intern precum si al altor controale sau solicitari legale.
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !

publicat de
Remote
1400 EURO pe lună
fulltime
Bucuresti
București, RO
Aptitudini / abilităţi
- Software para contabilidad