Contabil Senior

Contabil Senior

  • Financiar / Contabil
  • Cluj-Napoca, Cluj, RO

SMART HR recruteaza Contabil Senior pentru unul din clientii sai din Cluj-Napoca.

Candidatul Ideal
- Studii superioare cu licență în domeniul economic.

Experiență și competențe profesionale:
- experienta relevantă pe o pozitie similara, 5 ani in cadrul unei firme de profil;
- cunoștințe solide de contabilitate și legislație în domeniu;
- cunoștințe avansate de operare programe de contabilitate, MS Excel și Word;
- prezintă un avantaj, cunoașterea limbii engleze.

Aptitudini și competențe personale:
- responsabilitate, seriozitate, simț analitic și organizatoric;
- atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor și spre rezultat;
- dorința de a învața si de a fi la curent cu modificările și noutățile aparute în legislația specifică;
- spirit de echipă, abilități de comunicare și o atitudine principială în relațiile cu oamenii.
Descrierea jobului
Principalele activități și responsabilități:
- înregistrarea documentelor contabile în diverse programe de contabilitate (Saga, Ciel, Neomanager, Borg, FoxPro, SAP, Mentor etc), întocmirea și înregistrarea situațiilor analitice în contabilitate;
- verificarea corectitudinii documentelor primare și/sau a lucrărilor de contabilitate întocmite de client conform legislației în vigoare;
- efectuarea contabilității financiara pe baza contabilității primare, inclusiv calcularea impozitelor și taxelor cu respectarea unor termene agreate cu clienții și transmiterea de raportări către management;
- întocmirea deconturilor și declarațiilor pentru impozitele și taxele cerute de legislația în vigoare;
- întocmirea raportărilor financiare anuale și raportărilor contabile semestriale: întocmirea balanțelor, bilanțurilor,contului de profit și pierdere, notelor explicative;
- comunicarea către client a informațiilor cu privire la: finalizarea lucrărilor, rezultatele financiar –contabile, diferite rapoarte solicitate, demersuri la diverse instituții;
- cunoasterea legislatiei cu privire la spețele aparute în activitatea clientului;
- efectuarea calcului salarial, întocmirea statului de plata și a ordinelor de plata a impozitelor și taxelor - pentru societățile din portofoliu.

Beneficii :
- mediu de lucru plăcut;
- oportunitatea de a învăța și de a te dezvolta, în cadrul unui colectiv profesionist;
- salariu motivant, decontare transport și bonusuri de performanță.
Participă la discuţie
Guest
Locuri de muncă, rapid și ușor
publicat de  Alexandra Puscas
fulltime

Cluj-Napoca
Cluj, RO

Aptitudini / abilităţi

  • Contabilidad, finanzas y derecho

Crează-ţi contul