Asistent logistică și vânzări
- Office / Back-office / Secretariat
- Arad,
Arad, RO
Asistent logistică și vânzări
- Office / Back-office / Secretariat
- Arad, Arad, RO
Recrutăm pentru clientul nostru, o companie arădeană cu extindere în plan national care activează în domeniul comerțului de echipamente și accesorii frigorifice, un coleg/ă pentru rolul de Asistent logistică și vânzări!
Principalele responsabilități:
• Gestionarea intrarilor si iesirilor din depozit, procesând comenzile de marfa primite
• Operarea şi înregistrarea în ERP
• Intocmirea şi verificarea documentelor de transport
• Suport la inventarierea articolelor/produselor din stoc și alte activitati general-administrative în domeniul logisticii
• Mentine comunicarea cu clientii (email, telefonic), prin oferirea unei experiențe pozitive
• Ofera suport agentului de vânzări
Beneficii Oferite:
• Lucrul într-o echipa stabilă
• Program de lucru de Luni până Vineri
• Salariul atractiv și cu bonusuri de performanță
• Contract de munca pe perioada nedeterminata
• Bonuri de masa - 30 ron
• Oportunități reale de dezvoltare profesională
Ne dorim să avem alături de noi un coleg care:
• Să dea dovadă de seriozitate, de implicare
• Să fie un jucator de echipa, capabil sa invete repede
• Bune abilități de organizare, comunicare și planificare
• Cunoașterea programului ERP sau CRM reprezintă un avantaj
• Să dețină cunoștințe de operare pe PC - Word, Excel, email
Dăcă îți dorești să ai șansa să înveți și să te dezvolți în domeniul activății de vânzări și logistică, acesta este rolul potrivit pentru tine!
📞Aplică acum și fă parte dintr-o companie dinamică și de succes din Arad!
Așteptăm CV-ul tău la adresa: office@skills4future.ro sau scrie un mesaj la acest anunț, iar pentru mai multe detalii ne poti găsi la numarul 0751.790927
Principalele responsabilități:
• Gestionarea intrarilor si iesirilor din depozit, procesând comenzile de marfa primite
• Operarea şi înregistrarea în ERP
• Intocmirea şi verificarea documentelor de transport
• Suport la inventarierea articolelor/produselor din stoc și alte activitati general-administrative în domeniul logisticii
• Mentine comunicarea cu clientii (email, telefonic), prin oferirea unei experiențe pozitive
• Ofera suport agentului de vânzări
Beneficii Oferite:
• Lucrul într-o echipa stabilă
• Program de lucru de Luni până Vineri
• Salariul atractiv și cu bonusuri de performanță
• Contract de munca pe perioada nedeterminata
• Bonuri de masa - 30 ron
• Oportunități reale de dezvoltare profesională
Ne dorim să avem alături de noi un coleg care:
• Să dea dovadă de seriozitate, de implicare
• Să fie un jucator de echipa, capabil sa invete repede
• Bune abilități de organizare, comunicare și planificare
• Cunoașterea programului ERP sau CRM reprezintă un avantaj
• Să dețină cunoștințe de operare pe PC - Word, Excel, email
Dăcă îți dorești să ai șansa să înveți și să te dezvolți în domeniul activății de vânzări și logistică, acesta este rolul potrivit pentru tine!
📞Aplică acum și fă parte dintr-o companie dinamică și de succes din Arad!
Așteptăm CV-ul tău la adresa: office@skills4future.ro sau scrie un mesaj la acest anunț, iar pentru mai multe detalii ne poti găsi la numarul 0751.790927
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !
publicat de
Skills 4 Future Srl
3000 RON pe lună
fulltime
Arad
Arad, RO
Aptitudini / abilităţi
- Back Office Operations