Support Engineer
- Grafică / Webdesign / DTP
- București, RO
Support Engineer
- Grafică / Webdesign / DTP
- București, RO
Candidatul ideal
Studii superioare tehnice finalizate;
Experiență anterioară într-o poziție similară (suport tehnic de nivel 3);
Experienta de minim 2 ani in domeniul pre-sales IT;
Cunostinte limba engleza – nivel avansat;
Înțelegerea arhitecturii aplicațiilor web;
Experiență anterioară cu instalarea aplicației de pe server și / sau programarea PoC;
Experiență dovedită ca dezvoltator Full Stack sau rol similar;
Înțelegere mediilor IT tipice de astăzi, atât din partea clientului, cât și a serverului, așa cum există în companii mari, cum ar fi bănci, companii de asigurări, companii de telecomunicații și organizații guvernamentale;
Cunoașterea mai multor limbi și biblioteci front-end (de exemplu, HTML / CSS, JavaScript, XML, jQuery);
Cunoașterea mai multor limbaje back-end (de exemplu, C #, Java, Python) și a cadrelor #JavaScript (de exemplu, #Angular, #React, );
Cunoașterea bazelor de date (de ex. MySQL, MongoDB), a serverelor web (de ex. Apache) și a proiectării UI / UX.
Descrierea jobului
Asistență de nivel 3 pentru clienții companiei;
Colaborarea cu echipe de dezvoltare și manageri de produse pentru a crea soluții software;
Proiecteaza arhitectura, partea clientului și a serverului;
Construirea front-end-ul aplicațiilor printr-un design vizual atrăgător;
Elaborarea si gestionarea bazei de date și aplicații care funcționează bine;
Scrierea API-urilor efficient;
Testarea software pentru a asigura receptivitate si eficienta;
Dovada pregătirii conceptului - care poate consta în: instalarea, configurarea și personalizarea aplicației, precum și codificarea ocazionala;
Depanarea, și actualizarea software-ului;
Scrierea documentației tehnice;
Analizarea cerintelor clientului si definirea analizei tehnice pe baza acestora.
Studii superioare tehnice finalizate;
Experiență anterioară într-o poziție similară (suport tehnic de nivel 3);
Experienta de minim 2 ani in domeniul pre-sales IT;
Cunostinte limba engleza – nivel avansat;
Înțelegerea arhitecturii aplicațiilor web;
Experiență anterioară cu instalarea aplicației de pe server și / sau programarea PoC;
Experiență dovedită ca dezvoltator Full Stack sau rol similar;
Înțelegere mediilor IT tipice de astăzi, atât din partea clientului, cât și a serverului, așa cum există în companii mari, cum ar fi bănci, companii de asigurări, companii de telecomunicații și organizații guvernamentale;
Cunoașterea mai multor limbi și biblioteci front-end (de exemplu, HTML / CSS, JavaScript, XML, jQuery);
Cunoașterea mai multor limbaje back-end (de exemplu, C #, Java, Python) și a cadrelor #JavaScript (de exemplu, #Angular, #React, );
Cunoașterea bazelor de date (de ex. MySQL, MongoDB), a serverelor web (de ex. Apache) și a proiectării UI / UX.
Descrierea jobului
Asistență de nivel 3 pentru clienții companiei;
Colaborarea cu echipe de dezvoltare și manageri de produse pentru a crea soluții software;
Proiecteaza arhitectura, partea clientului și a serverului;
Construirea front-end-ul aplicațiilor printr-un design vizual atrăgător;
Elaborarea si gestionarea bazei de date și aplicații care funcționează bine;
Scrierea API-urilor efficient;
Testarea software pentru a asigura receptivitate si eficienta;
Dovada pregătirii conceptului - care poate consta în: instalarea, configurarea și personalizarea aplicației, precum și codificarea ocazionala;
Depanarea, și actualizarea software-ului;
Scrierea documentației tehnice;
Analizarea cerintelor clientului si definirea analizei tehnice pe baza acestora.
Autentifică-te pentru a lua parte la discuție !
publicat de
IT Remote
fulltime
București, RO
Aptitudini / abilităţi
- 3rd Line Support
- CSS
- HTML HTML5
- MongoDB
- MySQL
- Pocket PC