Support Engineer

Support Engineer

  • Grafică / Webdesign / DTP
  • București, RO

Candidatul ideal

Studii superioare tehnice finalizate;

Experiență anterioară într-o poziție similară (suport tehnic de nivel 3);

Experienta de minim 2 ani in domeniul pre-sales IT;

Cunostinte limba engleza – nivel avansat;

Înțelegerea arhitecturii aplicațiilor web;

Experiență anterioară cu instalarea aplicației de pe server și / sau programarea PoC;

Experiență dovedită ca dezvoltator Full Stack sau rol similar;

Înțelegere mediilor IT tipice de astăzi, atât din partea clientului, cât și a serverului, așa cum există în companii mari, cum ar fi bănci, companii de asigurări, companii de telecomunicații și organizații guvernamentale;

Cunoașterea mai multor limbi și biblioteci front-end (de exemplu, HTML / CSS, JavaScript, XML, jQuery);

Cunoașterea mai multor limbaje back-end (de exemplu, C #, Java, Python) și a cadrelor #JavaScript (de exemplu, #Angular, #React, );

Cunoașterea bazelor de date (de ex. MySQL, MongoDB), a serverelor web (de ex. Apache) și a proiectării UI / UX.

Descrierea jobului

Asistență de nivel 3 pentru clienții companiei;

Colaborarea cu echipe de dezvoltare și manageri de produse pentru a crea soluții software;

Proiecteaza arhitectura, partea clientului și a serverului;

Construirea front-end-ul aplicațiilor printr-un design vizual atrăgător;

Elaborarea si gestionarea bazei de date și aplicații care funcționează bine;

Scrierea API-urilor efficient;

Testarea software pentru a asigura receptivitate si eficienta;

Dovada pregătirii conceptului - care poate consta în: instalarea, configurarea și personalizarea aplicației, precum și codificarea ocazionala;

Depanarea, și actualizarea software-ului;

Scrierea documentației tehnice;

Analizarea cerintelor clientului si definirea analizei tehnice pe baza acestora.
Participă la discuţie
Guest
fulltime

București, RO

Aptitudini / abilităţi

  • 3rd Line Support
  • CSS
  • HTML HTML5
  • MongoDB
  • MySQL
  • Pocket PC

Crează-ţi contul