Hr Hr România, București Distribuie pe Facebook Distribuie pe Linkedin 10 Apr 2019
Locuri de muncă, rapid şi uşor

Office Assistant

Cerințe:
Persoana perseverenta si atenta la detalii;
Capacitate de comunicare asertiva, abilitați de relaționare, seriozitate;
Bune abilitați de organizare si gestiune a timpului;
Persoana plăcută, amabila, atitudine pozitiva;
Persoana implicata/creativa/inovatoare;
Cunoștințe Pachet Office;
Limba engleza – avansat
Sarcini:
#job #joburi #locdemunca #jobbucuresti #officeassistant

Menține relația cu partenerii externi/clienții firmei;
Se ocupa de corespondenta comerciala;
Efectuează calculații si emite devize (se oferă instructaj);
Oferă suport back-Office;
Asigura legătura intre reprezentanții managementului si celelalte departamente din firma;
Efectuează activități de secretariat (preluare/redirecționare apeluri, e-mailuri, înregistrează documente);
Asigura o buna desfășurare a activităților din firma;
Va rugam sa trimiteți CV-ul la adresa de email: recrutare@abchumancapital.ro